مطالب مرتبط:
رییس جمهور 3 مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رییس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره می شود
جعفرزاده ایمن آبادی: هر کسی به جز قالیباف رییس مجلس شود کشور شفاف تر اداره می شود
رییس جمهور مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ: ترکیه، امارات، عمان، کویت، قطر، عراق و عربستان ابتدا به متخصصین ما پیشنهاد کار داده و آن ها را بردند؛ اکنون به نیروی کار رده میانی کشور چنگ انداخته اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-05-05سياسي

رییس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده های «خانواده» مناسب نیست


پرونده های وارده به دیوان عالی کشور با موضوع خانواده در فروردین ماه بیش از 800 فقره بوده است که بخش عمده آن مربوط به اختلافات خانوادگی و طلاق است که باید در این زمینه آسیب شناسی شود.

- رییس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده های خانواده مناسب نیست رییس دیوان عالی کشور گفت: پرونده های وارده به دیوان عالی کشور با موضوع خانواده در فروردین ماه بیش از 800 فقره بوده است که بخش عمده آن مربوط به اختلافات خانوادگی و طلاق است که باید در این زمینه آسیب شناسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه کارگروه تخصصی رؤسای شعب دیوان عالی کشور با عنوان بررسی موضوع وکیل در مرحله فرجام خواهی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در این جلسه گفت: کلیات طرح اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی مدنی و کیفری در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصویب شده است و پیگیر هستیم که در این مجلس به تصویب نهایی برسد.

وی با تاکید بر لزوم اختصاص بودجه مستقل برای پیشبرد برنامه های دیوان عالی کشور، از تصویب ردیف بودجه مستقل برای بخشی از هزینه های دیوان عالی کشور خبر داد.

منتظری با بیان اینکه دیوان عالی کشور در قانون اساسی دو مسئولیت مهم و اساسیِ نظارت بر اجرای صحیح قوانین در محاکم و ایجاد وحدت رویه قضایی را برعهده دارد، اظهار داشت: این دو


برچسب ها: دیوان عالی کشور - دیوان عالی - رییس دیوان عالی کشور - اختلافات خانوادگی - دیوان - محمدجعفر منتظری - خانواده
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده های «خانواده» مناسب نیست

رییس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده های «خانواده» مناسب نیست