مطالب مرتبط:
آخرین جزییات درباره وضعیت میدان آرش/ عربستان و کویت کنار گذاشته شدند؟
کویت و عربستان از میدان آرش کنار گذاشته شدند/ ایران واکنش نشان داد
واکنش ایران به کنار گذاشته شدن از میدان آرش
آرش مال دروازه ای نوین به پتانسیل های گیلان، مقصدی برتر برای گردشگران و تجار
هدیه جالب و خاص عربستان به زائران حج امسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 20:552024-05-09اقتصادي

کویت و عربستان میدان گازی آرش را گرفتند


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در واکنش به کنار گذاشته شدن ایران از میدان آرش گفت: ما هر میدانی که در سرزمین ایران واقع شده باشد را توسعه می دهیم.

-   مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در واکنش به کنار گذاشته شدن ایران از میدان آرش گفت: ما هر میدانی که در سرزمین ایران واقع شده باشد را توسعه می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حاشیه دومین روز از نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در نشست خبری گفت: این نمایشگاه متفاوت از سالهای گذشته است با توجه به اینکه 1500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی حضور دارند رویدادی با شکوه است وی ادامه داد تعاملی که بابت کسب و کار صنعت نفت می شود این نمایشگاه را از سالهای گذشته متفاوت می کند به گفته خجسته مهر این نمایشگاه محصولات متنوعی مربوط به زنجیره بالا دستی هستند.

وی ادامه داد: توسعه کسب و کار نمود واقعی دارد و صنعت کشور پیشران اقتصاد است و ما گفتیم بخش بالا دست کشور مربوط به رشد اقتصادی کشور است و ما سهم چشم گیری در رشد اقتصادی داشته ایم.

مدیر عامل شرکت ملی نفت خاطر نشان کرد: در سال گذشته 35 میلیارد دلار درآمد ارزی داشتیم و رشد اقتصادی که از مرکز آمار منتشر می شود گویای این مسأله است.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران - مدیرعامل شرکت ملی نفت - شرکت ملی نفت ایران - ایران - شرکت ملی نفت - نمایشگاه - نفت ایران
آخرین اخبار سرویس:

کویت و عربستان میدان گازی آرش را گرفتند

کویت و عربستان میدان گازی آرش را گرفتند