مطالب مرتبط:
هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری هشدار سطح نارنجی صادر کرد
هشدار نارنجی هواشناسی/ بارندگی در تهران و 12 استان
صدور هشدار نارنجی از سوی هواشناسی
هشدار نارنجی هواشناسی/ بارندگی در تهران و 12 استان
هشدار نارنجی هواشناسی به کشاورزان/ بارش های شدید در 23 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:202024-05-06اجتماعي

هشدار«نارنجی» هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور هشدار «نارنجی» و ورود موج رگبار باران، رعدو برق و وزش باد شدید در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور هشدار نارنجی و ورود موج رگبار باران، رعدو برق و وزش باد شدید در این استان خبر داد.

علی کرمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص جزییات ورود سامانه بارشی به استان گفت: این سامانه از بعدازظهر روز دوشنبه 17 اردیبهشت شروع و تا صبح روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403در کل استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی این سامانه بارشی، رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، در نقاط مستعد گرد و خاک پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اختلال در سفرها، کاهش دید، لغزندگی جاده ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها،خسارت به سازه های موقت، اختلال در تردد ناوگان عمومی، احتمال سقوط و ریزش تگرگ و آسیب خسارت به محصولات کشاورزی از جمله مخاطرات این سامانه بارشی است.

کرمی تصریح کرد: توصیه می شود از سفرهای غیرضروری پرهیز شود، دستگاه های اجرایی و امدادی جهت اتخاذ تدابیر لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی آمادگی داشته باشند، از توقف و اتراق در بستر رودخ


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - مدیرکل هواشناسی - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه - استان
آخرین اخبار سرویس:

هشدار«نارنجی» هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد

هشدار«نارنجی» هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد