مطالب مرتبط:
سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه می دهیم
سردار رادان: طرح نور را با همراهی دولت ادامه می دهیم
رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضاییه ادامه می دهیم
اظهارات سردار رادان درباره طرح نور
اظهارات سردار رادان درباره طرح نور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 11:052024-04-23سياسي

سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه می دهیم


فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می گوید که با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضاییه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس ، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می کنند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می کنند.

 فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضاییه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطر نشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحدها و بخش هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می کنم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: طرح نور با موفقیت حرکت می کندبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با فرمانده کل انتظامی کشور که در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امیدو


برچسب ها: همراهی مردم - همراهی - انتظامی - سردار - رادان - ادامه - قوه قضاییه
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه می دهیم

سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه می دهیم