مطالب مرتبط:
تاکنون بیش از 3 هزار زائر ایرانی وارد مکه مکرمه شده اند
لحظه پیداشدن لاشه بالگرد توسط تیم پهپادی ایرانی/ فیلم
مدیر ایرانی در دوبی ناپدید شد!
امید است روزی با شناسنامه ایرانی در تئاتر جهانی حضور یابیم
ریاست جمهوری بعدی ایرانی یک ساله خواهد بود یا چهار ساله؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 16:002024-05-20سياسي

تاکنون بیش از 3 هزار زائر ایرانی وارد مکه مکرمه شده اند


در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مدینه منوره تاکید شد که در تمامی برنامه های زائران ایرانی در سرزمین وحی بزرگداشت این شهدا و حفظ آرامش زائران برای انجام اعمال حج محور و اولویت خواهد بود.

- درنشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که صبح امروز ساعتی ‍پس از انتشار رسمی خبر شهادت رییس  جمهور و هیئت همراه درمدینه منوره تشکیل شد ضمن اعلام این مطلب تاکید شد که این ضایعه تاثیری در تلاش خادمان فرهنگی و اجرایی در خدمت رسانی به زائران نخواهد داشت و همگان بیش از گذشته در انجام وظایف خود مصمم خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ضایعه دردناک از دست دادن شخصیت های خدوم و صدیق کشور را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تسلیت گفت و تصریح کرد:  وظیفه ما ادامه راه این عزیران در خدمت به زائران است و باید تمام همت و تلاش خود را برای خدمت رسانی به ضیوف الرحمن به کار گیریم.

سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه شهید آیت الله رییسی درحوزه های مختلف در صحنه بود، افزود: بالاترین افتخارآیت الله رییسی، تاییدات و حمایت های رهبری از برنامه ها و عملکرد آن شهید بزرگوار بود.


برچسب ها: بعثه مقام معظم رهبری - شورای برنامه ریزی - سازمان حج و زیارت - مقام معظم رهبری - مدینه منوره - برنامه ریزی - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون بیش از 3 هزار زائر ایرانی وارد مکه مکرمه شده اند

تاکنون بیش از 3 هزار زائر ایرانی وارد مکه مکرمه شده اند