مطالب مرتبط:
هدف گفتمان انقلاب اسلامی حرکت به سمت قدرت علمی و فناوری بشر است
انقلاب اسلامی، قاره آفریقا را با اهل بیت(ع) و تشیع آشنا کرد
ظرفیت نفوذ فکر درست و ناب انقلاب اسلامی در دنیا بی نظیر است
سردار سلیمانی: در جنگ شناختی «رسانه ها» ابزار و «محتوا و فیلم و عکس» مهمات هستند/ علت مهم زنده بودن انقلاب اسلامی، تداوم جهاد است
رهبر انقلاب: به برکت شهادت سردار زاهدی عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 16:102024-05-12سياسي

دانشجوی تراز انقلاب اسلامی، فاتح قله های برجسته علمی و عملی


دانشجوی تراز انقلاب اسلامی، فاتح قله های برجسته علمی و عملی است و با بصیرت و شناخت دقیق نیازمندی های کشور در مسیر فتح قله های برجسته علمی و عملی گام برمی دارد.

- دانشجوی تراز انقلاب اسلامی، فاتح قله های برجسته علمی و عملی است و با بصیرت و شناخت دقیق نیازمندی های کشور در مسیر فتح قله های برجسته علمی و عملی گام برمی دارد.

دانشجوی طراز و روشنفکر با قلم آگاه سازانه خود در بحران های رسانه ای و جنگ های ترکیبی، همانند یک امدادگر دوره دیده می تواند نجات دهنده آسیب پذیران و آسیب دیدگان این فضای بدون مرز باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمود کمال آرا، دانشجوی برگزیده بخش سیاسی جشنواره نشریات دانشجویی کشور و قائم مقام دبیر انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه شهید بهشتی در یادداشتی ویژگی های ده گانه دانشجوی تراز و اثرگذار در سطح ملی و بین المللی را شامل؛ عامل به تکلیف علمی در فضای رسانه ای، اشراف به تمام سلایق و سطوح جامعه، کلی نگر جهت حل مسائل ملی، پیشتاز در تحقق عدالت اجتماعی، عدم خودبرتربینی و تلاش در جهت وحدت و تقریب، رایزن و واسط علمی فی مابین ملت و دولت، محرک جامعه، فاتح قله های علمی و عملی، مبارز پیشگام در برابر هژمونی فساد و در نهایت بعنوان برگزیده مردم می داند که در ذیل به تفصیل به آن کرده است: 1.


برچسب ها: نیازمندی های کشور - تراز انقلاب - علمی - انجمن علمی روابط بین الملل - جشنواره نشریات دانشجویی - انقلاب - دانشگاه شهید بهشتی
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی تراز انقلاب اسلامی، فاتح قله های برجسته علمی و عملی

دانشجوی تراز انقلاب اسلامی، فاتح قله های برجسته علمی و عملی