مطالب مرتبط:
چشم انتظاری تاریخ بر بالین ریسباف پیر؛ رویای اصفهان تعبیر می شود |
خانواده های سربازانی که در غزه می جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند
سیل خروشان در سرخه مرند / گرفتاری خانواده 11 نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس + فیلم
استوری خاص همسر بیرانوند در ویلای لاکچری این خانواده + عکس
خانواده 11 نفره گرفتار در کوه های شهرستان هریس بعد از 5 ساعت نجات پیدا کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:302024-05-05حوادث

چشم انتظاری 14روزه خانواده «سبحان»


14 روز (از دوم اردیبهشت ماه 1403 تاکنون) از غرق شدن و ناپدید شدن «سبحان هنرمند» 5 ساله اهل روستای «نارمه» از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری در رودخانه خرسان گذشته و خانواده او همچنان چشم انتظار خبری از او هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد 14 روز (از دوم اردیبهشت ماه 1403 تاکنون) از غرق شدن و ناپدید شدن سبحان هنرمند 5 ساله اهل روستای نارمه از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری در رودخانه خرسان گذشته و خانواده او همچنان چشم انتظار خبری از او هستند.

کاظم فلاحی دوست ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: یک هفته تلاش امدادگران و نیروهای هلال احمر برای پیدا کردن کودک 5 ساله غرق شده در رودخانه خرسان بی نتیجه بود.

وی با بیان اینکه رودخانه خرسان خروشان و وحشی است، افزود: با وجود اینکه یک هفته تیم های هلال احمر این استان بعنوان پشتیبان تیم های امدادگر به منطقه اعزام می شد و در عملیات جستجو هم کمک کردند اما تاکنون این کودک پیدا نشده است.

فلاحی دوست اظهارکرد: به دنبال دستور ویژه دکتر کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر مبنی بر پای کار آمدن همه امکانات هلال احمر برای پیدا کردن این کودک فلاردی، درخواست امکانات و تجهیزات تخصصی و جدید کرده ایم.


برچسب ها: استان چهارمحال و بختیاری - کهگیلویه و بویراحمد - چهارمحال و بختیاری - چشم انتظار - رودخانه - استان چهارمحال - هلال احمر
آخرین اخبار سرویس:

چشم انتظاری 14روزه خانواده «سبحان»

چشم انتظاری 14روزه خانواده «سبحان»