مطالب مرتبط:
وجود 568 بیمار تالاسمی در شهرستان سراوان
126 بیمار مبتلا به تالاسمی در کردستان تحت مراقبت هستند
افزایش چراغ خاموش قیمت داروهای بیماران تالاسمی/ پیش بینی افزایش میزان تلفات این بیماران در سال 1403/ مرگ 296 بیمار در سال گذشته
فیلم| ویزیت رایگان 700 بیمار در نقطه صفر مرزی ایران - افغانستان
پزشک تبریزی به علت دریافت مبلغ اضافی از بیمار، 10 برابر تخلف جریمه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 09:552024-05-12سياسي

وجود 568 بیمار تالاسمی در شهرستان سراوان


بیماری تالاسمی نوعی کم خونی ارثی یا ژنتیکی است که از طریق والدین به کودکان منتقل می شود؛ این بیماری به دو صورت خفیف (مینور) و شدید (ماژور) دیده می شود، - بیماری تالاسمی نوعی کم خونی ارثی یا ژنتیکی است که از طریق والدین به کودکان منتقل می شود؛ این بیماری به دو صورت خفیف (مینور) و شدید (ماژور) دیده می شود، جوانان باید قبل از ازدواج باحضور در مرکز مشاوره قبل از ازدواج از نظر بیماری تالاسمی بررسی شوند.

به مناسبت روز جهانی تالاسمی و با هدف آگاهی بخشی و افزایش شناخت عمومی درباره بیماری تالاسمی، مراسمی در بیمارستان های علی اصغر (ع)زاهدان، بیمارستان بوعلی زاهدان، امام خمینی (ره) خاش و رازی سراوان برگزار شد.

دکتر عقیل میری رییس بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر علیه السلام زاهدان شامگاه شنبه در خصوص برگزاری مراسم روز جهانی تالاسمی در این بیمارستان گفت: در این مراسم از جمعی از نیروهای فعال در درمان بیماران تالاسمی و فعالین انجمن حمایت از بیماران تالاسمی تقدیر و قدردانی شد.

حبیب عباسی مدیر داخلی بیمارستان رازی سراوان نیز گفت:این بیمارستان دارای 37 تخت فعال تالاسمی است که به بیماران نیازمند خدمات همودیالیز ارائه می دهد.


برچسب ها: بیمار - تالاسمی - بیماری - بیمارستان - روز جهانی تالاسمی - قبل از ازدواج - زاهدان
آخرین اخبار سرویس:

وجود 568 بیمار تالاسمی در شهرستان سراوان

وجود 568 بیمار تالاسمی در شهرستان سراوان