مطالب مرتبط:
تشدید تنش ها میان واشنگتن-تل آویو/ هراس صهیونیست ها از موضع گیری جدید بایدن
تنش میان کاخ سفید و تل آویو شدت گرفت
عقده گشایی چهل ساله صهیونیست ها/ انتشار اخباری از توطئه واشنگتن و تل آویو برای اداره گذرگاه حیاتی «رفح»
تنش میان کاخ سفید و تل آویو شدت گرفت
لغو پروازهای روزانه شرکت یونایتد ایرلاینز آمریکا به تل آویو تمدید شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 17:352024-05-09بين الملل

تشدید تنش ها میان واشنگتن-تل آویو


پس از اظهارات رییس جمهوری آمریکا مبنی بر تعلیق کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی درصورت حمله زمینی گسترده به «رفح» در جنوب نوار غزه، نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم امروز (پنج شنبه) در پیام های جداگانه این تهدید کاخ سفید را بی تاثیر در روند جنگ دانستند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری سما ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی کوتاه در این زمینه گفت: اسراییل اگر ناگزیر شود که به تنهایی بایستد و ادامه دهد، این کار را انجام خواهد داد.

در همین راستا، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در پیامی خطاب به جو بایدن رییس جمهوری آمریکا ادعا کرد: نمی توانید اسراییل را به زانو دربیاورید و ما به اهدافمان در شمال و جنوب دست خواهیم یافت! این اظهارات پس از آن بیان شد که جو بایدن چهارشنبه شب در سخنانی مدعی شد، در صورتی که بنیامین نتانیاهو دستور یک حمله گسترده به رفح در نوار غزه را صادر کند، انتقال تسلیحات آمریکایی به این رژیم را متوقف خواهد کرد.

بایدن در مصاحبه با شبکه سی.

ان.

ان با اشاره به اینکه واشنگتن بمب های 2 هزار پوندی در اختیار اسراییل قرار داده، اعتراف کرد: شهروندان غزه بر اثر این بمب ها کشته شده اند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - رییس جمهوری آمریکا - بنیامین نتانیاهو - صهیونیستی - جمهوری آمریکا - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تنش ها میان واشنگتن-تل آویو

تشدید تنش ها میان واشنگتن-تل آویو