مطالب مرتبط:
توتال اولین نیروگاه خورشیدی عراق را می سازد
«کرمان» قطب آینده انرژی خورشیدی
عراق به دنبال انرژی خورشیدی رفت
ویدئو| قوی ترین طوفان خورشیدی
توتال اولین نیروگاه خورشیدی عراق را می سازد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 10:052024-05-13اقتصادي

10 چاه کشاورزی رفسنجان به پنل خورشیدی مجهز می شود


چاه های کشاورزی این شهرستان برای رفع چالش قطعی برق به پنل های خورشیدی مجهز می شوند که در فاز نخست 10 چاه کشاورزی بر اساس شرایط مجازی که دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان اعلام می کند، - ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: چاه های کشاورزی این شهرستان برای رفع چالش قطعی برق به پنل های خورشیدی مجهز می شوند که در فاز نخست 10 چاه کشاورزی بر اساس شرایط مجازی که دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان اعلام می کند، انتخاب خواهد شد.

حسین رضایی شامگاه 23 اردیبهشت ماه در کارگروه مدیریت برق ویژه پنل های خورشیدی با اشاره به انباشت مشکلات از سال های گذشته و برنامه ریزی برای رفع آن ها اظهار کرد: پنل های خورشیدی برای چاه های کشاورزی که شرایط تامین مالی دارند، نصب خواهد شد تا کمک بزرگی به رفع ناترازی برق در کشور و از طرفی کمک به کشاورزان باشد.

وی افزود: برای رفع ناترازی برق و کمبود انرژی در کشور یکی از راه ها در شهرستان رفسنجان، خاموشی موتورپمپ چاه های کشاورزی در شش روز هفته یعنی از شنبه تا پنجشنبه آن هم از ساعت 11 تا 18 است که در سال های قبل اجرا می شد.

رضایی ادامه داد: این موضوع به دلیل ایجاد پوکی در محصول کشاورزی پسته مورد اعتراض کشاورزان قرار گرفت و امسال با تصمیم متخصصان کشاورزی، مهندسان برق و دیگر مسئولان به این نتیجه رسیدیم که استفاده از پنل های خورشیدی در م


برچسب ها: پنل های خورشیدی - کشاورزی - چاه های کشاورزی - خورشیدی - چاه کشاورزی - رفسنجان - فرماندار رفسنجان
آخرین اخبار سرویس:

10 چاه کشاورزی رفسنجان به پنل خورشیدی مجهز می شود

10 چاه کشاورزی رفسنجان به پنل خورشیدی مجهز می شود