مطالب مرتبط:
بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
ویدئو| روایتی جالب از بازداشت سیاساکتی در بزرگراه های تهران
کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر بازداشت شد
ببینید | سیا ساکتی در تهران بازداشت شد!
یک کارمند قائمشهری بازداشت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 12:302024-04-22سياسي

بازداشت قاچاقچی چوب در بهشهر


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر از برخورد قاطع، جدی و قانونی دستگاه قضایی با متعدیان به حریم جنگل و قاچاقچیان چوب در این شهرستان خبر داد.

- ابوالقاسم کیانی اظهار کرد: متاسفانه در ماه های اخیر شاهدیم که متعدیان به منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب، ضمن از بین بردن منابع خدادادی با ارزش استان، حافظان منابع طبیعی را نیز مورد تعرض قرار می دهند که در این راستا دستگاه قضایی ضمن تشدید برخورد قانونی با متعدیان به منابع طبیعی، دست سودجویان حوزه منابع طبیعی را از تعرض به منابع طبیعی استان قطع خواهد کرد.

دادستان بهشهر ادامه داد: طی چند روز گذشته شاهد بودیم که قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر، نسبت به قطع 70 اصله درخت در حاشیه جاده جنگلی پاسند رز- سرخ او شهرستان بهشهر اقدام کرده تا حافظان منابع طبیعی را از برخورد قانونی خود در صیانت از جنگل منصرف کنند که قطعاً در مسیر صیانت از حریم جنگل ها، دستگاه قضایی، حامی منابع طبیعی خواهد بود.

کیانی تصریح کرد: در خصوص موضوع قطع 70 اصله درخت فوق الذکر، با صدور دستور قضایی، رصد دقیق اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ضمن تشکیل پرونده، مجرمین تحت تعقیب قرار گرفتند که در این راستا تاکنون یک نفر دستگیر شده و سایر متهمین تحت تعقیب قضایی قرار دارند.


برچسب ها: منابع طبیعی - شهرستان بهشهر - قاچاقچیان چوب - منابع - دستگاه قضایی - طبیعی - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت قاچاقچی چوب در بهشهر

بازداشت قاچاقچی چوب در بهشهر