مطالب مرتبط:
11500 شعبه اخذ رأی در 22 حوزه انتخابیه
فعالیت بیش از 11 هزار شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس
11500 شعبه اخذ رأی در 22 حوزه انتخابیه
تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک / تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک ها از خرداد به روزرسانی نشده است
یکهزار و 327 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی پیش بینی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 08:502024-05-09سياسي

68 شعبه اخذ رأی آراء مردم شهرستان سمیرم را دریافت می کند


فرماندار شهرستان سمیرم از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با 55 هزار واجد شرایط در 68 شعبه اخذ رأی خبر داد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار شهرستان سمیرم از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با 55 هزار واجد شرایط در 68 شعبه اخذ رأی خبر داد.

اصغر هدایت، در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این شهرستان آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: شهرستان سمیرم یکی از دو شهرستان استان اصفهان است که انتخابات آن به مرحله دوم رسیده و روز جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی افزود: شهرستان سمیرم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات آمادگی کامل دارد و هماهنگی های لازم با هیئت های اجرایی ، بازرسی، نظارت، حفاظت و پشتیبانی انجام شده است فرماندار سمیرم ادامه داد: 68 شعبه اخذ رأی شامل 28 شعبه سیار و 40 شعبه ثابت در سطح شهرستان با 2400 نفر عوامل، آماده شده تا رأی مردم را در چهار بخش مرکزی، پادنا، پادنا علیا و وردشت، 8 شهر و 120 روستا دریافت کند.

هدایت با تشکر از حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان سمیرم در مرحله اول انتخابات گفت: دور اول انتخابات با مشارکت 82 درصدی مردم در انتخابات پرشور و با شکوه برگزار شد و امیدواریم که برای تکمیل این حماسه و حضور، مرحله دوم هم با حضور پررنگ همشهریان برگزار شود.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - شهرستان سمیرم - شهرستان - مجلس شورای اسلامی - شعبه اخذ رأی - مرحله دوم - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

68 شعبه اخذ رأی آراء مردم شهرستان سمیرم را دریافت می کند

68 شعبه اخذ رأی آراء مردم شهرستان سمیرم را دریافت می کند