مطالب مرتبط:
اخراج این وزیر دولت رییسی از کابینه | نگرانی کارشناسان اقتصادی از بازگشت ترامپ
تصاویر دلخراش از خودسوزی یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ
زمزمه خروج این وزیر دولت رییسی از کابینه؟ | نگرانی کارشناسان اقتصادی از بازگشت ترامپ
شورش سراسری در آمریکا در صورت بازداشت ترامپ
وزیر دفاع دولت ترامپ: ایران و اسراییل به این دلیل سکوت کرده اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 09:102024-04-21بين الملل

کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می رساند


«هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق آمریکا که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 هم با «دونالد ترامپ» رقابت کرد و شکست خورد، گفت ترامپ «مستبد جاه طلبی است که می خواهد دشمنان سیاسی خود را به قتل برساند.

- هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 هم با دونالد ترامپ رقابت کرد و شکست خورد، گفت ترامپ مستبد جاه طلبی است که می خواهد دشمنان سیاسی خود را به قتل برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 ایالات متحده در گفت وگو با مارک الیاس فعال دموکرات تاکید کرد که رای دهندگان آمریکایی این مسئله را دست کم می گیرند که ترامپ تا چه اندازه می تواند به عنوان رییس جمهور خطرناک باشد.

طبق گزارش راشا تودی، کلینتون که در سال 2016 در برابر ترامپ با شکست مواجه شد، در ادامه این گفت وگو که در قالب پادکست منتشر شده است، ادعا کرد: ولادیمیر پوتین (رییس جمهور روسیه) هم کاری را می کند که ترامپ مایل به انجام آن است؛ کشتن مخالفان، زندانی کردن مخالفان، فرستادن روزنامه نگاران و دیگر افراد به تبعید و حکمرانی بدون هیچ توازنی.

اینها مواردی هستند که واقعا ترامپ می خواهد.

البته این عادت قدیمی هیلاری کلینتون است تا دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا را به روسیه و ولادیمیر پو


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری 2016 - انتخابات ریاست جمهوری - هیلاری کلینتون - انتخابات ریاست - ترامپ - کلینتون - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می رساند

کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می رساند