مطالب مرتبط:
انعقاد قرارداد 3.3 میلیون یورو تولید لوله های درز جوش جداری
ماجرای قتل شهردار شیراز چیست؟ + جزییات این حادثه وحشتناک
قرارداد انعقاد 3.3 میلیون یورو لوله های درز جوش جداری
ویدیو | از مهم ترین دلایل زایمان زودرس چیست ؟
ماجرای کالابرگ الکترونیک و کسری بودجه دولت چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 12:152024-05-13اقتصادي

لوله کاروگیت چیست


لوله کاروگیت نوعی لوله پلاستیکی از جنس پلی اتیلن با سطح بیرونی موج دار و سطح داخلی صاف است که به دلیل مزایای متعددی، به طور گسترده در سیستم های انتقال آب، - فاضلاب، و زهکشی به کار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب سایت لوله پلی اتیلن و اتصالات آبراه، ساختار و ویژگی های ظاهری عبارتند از: جداره دوگانه: لوله های کاروگیت دارای دو جداره هستند: یک جداره داخلی صاف برای جریان روان سیالات و یک جداره خارجی موج دار برای افزایش مقاومت و استحکام.

جنس پلی اتیلن: این لوله ها معمولاً از جنس پلی اتیلن (PE) ساخته می شوند که دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی، مواد شیمیایی و شرایط محیطی است.

رنگ ها و اندازه های متنوع: لوله های کاروگیت در رنگ ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند تا با نیازهای مختلف پروژه ها سازگار باشند.

انواع لوله کاروگیت لوله کاروگیت معمولی (Single Wall): این نوع لوله ها برای کاربردهایی که نیاز به مقاومت بالا ندارند، مانند زهکشی آب های سطحی و تهویه، مناسب هستند.

لوله کاروگیت اسپیرال (Spiral): این نوع لوله ها دارای مقاومت بیشتری نسبت به لوله های کاروگیت معمولی هستند و برای کاربردهایی که نیاز به تحمل فشار و بار بیشتری دارند، مانند انتقال فاضلاب و زهکشی زیرزمینی، استفاده می شوند.


برچسب ها: لوله - پلی اتیلن - اتیلن - مقاومت - مواد شیمیایی - شرایط محیطی - گزارش ایسنا
آخرین اخبار سرویس:

لوله کاروگیت چیست

لوله کاروگیت چیست