مطالب مرتبط:
وزیر دادگستری: لایحه جامع وکالت در دست تدوین است/اجباری شدن وکیل در دعاوی
36 هزار میلیارد تومان بودجه برای نهادهای تبلیغاتی و فرهنگی و اسلامی /200 میلیارد تومان هزینه شروع مجلس جدید/خرج سفرهای استانی رییسی چقدر شد؟
فردا دوره تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای اسلامی به پایان می رسد
تصویب طرح پهنه بندی حریم مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری
طرح پهنه بندی حریم مشهد به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 13:002024-05-08سياسي

ارائه طرح وکالت اجباری به مجلس شورای اسلامی


نماینده مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح وکالت اجباری به مجلس توسط مرکز وکلا خبر داد.

- ایسنا/فارس نماینده مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح وکالت اجباری به مجلس توسط مرکز وکلا خبر داد.

اسماعیل حسینی ایجی امروز، 19 اردیبهشت ماه در مراسم تحلیف و اتیان سوگند کارآموزان مرکز وکلای قوه قضاییه فارس، با اشاره به اینکه نظام آموزشی فارغ التحصیل حقوق جذب کردند که نهاد وکالت نمی تواند پاسخگوی جذب تمام فارغ التحصیلان باشد، گفت: در این خصوص طرح وکالت اجباری توسط مرکز به مجلس پیشنهاد شده است.

وی مهم ترین طرح مرکز را با وکلا در مساجد عنوان کرد و گفت: در این طرح هر هفته در سراسر کشور وکلا در بیش از 300 مسجد حضور پیدا می کند و به مردم خدمت حقوقی ارائه می دهند که عین وظیفه زکات علم است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین تصریح کرد: مسئولیت مهمی که رهبر معظم بر دوش ما گذاشته جهاد تبیین است که باید تلاش شود در زمینه های حقوقی روشنگری داشته باشیم.

حسینی ایجی در ادامه با اشاره به تشکیل مرکز وکلا در سال 79 با دو هدف احیای حقوق عامه و دسترسی آسان مردم به خدمات قضایی و حقوقی افزود: مرکز وکلا در حال توسعه جدی است و تاکنو


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - مرکز وکلا - شورای اسلامی - مشاوران خانواده - قوه قضاییه - وکلا - وکالت
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح وکالت اجباری به مجلس شورای اسلامی

ارائه طرح وکالت اجباری به مجلس شورای اسلامی