مطالب مرتبط:
100 خودرو از معابر دچار آبگرفتگی دزفول بیرون کشیده شد
تخلیه آبگرفتگی خیابان های اهواز با 100 مکنده/ آماده باش نیروهای امدادی
فیلم/ آبگرفتگی شدید معابر دزفول
تخریب و آبگرفتگی برخی منازل در آغاجاری
تخلیه آب بیش از 100 منزل در دزفول/ امدادرسانی به 100 خودروی گرفتار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 ساعت 10:152024-05-03اجتماعي

تخلیه ناشی از آبگرفتگی منازل و معابر شهری اصفهان با 100 تیم عملیاتی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه بیش از 100 تیم امدادی تاکنون کنترل و تخلیه آبگرفتگی ها را ازمنازل ، معابر شهری و زیرگذرها داشته اند، - ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه بیش از 100 تیم امدادی تاکنون کنترل و تخلیه آبگرفتگی ها را ازمنازل ، معابر شهری و زیرگذرها داشته اند، گفت: این آبگرفتگی ها باعث ترافیک سنگین در سطح استان شده و ترافیک در محور بهارستان همچنان ادامه دارد.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات انجام شده پس از آبگرفتگی معابر شهری در پی بارش های اصفهان، اظهارکرد: با پیش بینی بارش ها اعلام آمادگی به همه بخش ها و دستگاه ها انجام شد و تیم های امدادی در محل ماموریت های خود حاضر هستند.

وی افزود: موج بارشی ها بیشتر در مناطق جنوبی و مرکزی از جمله شهر اصفهان، مبارکه، شهررضا، نایین، کوهپایه، فلاورجان، میمه، محور زرین شهر، فولادشهر، قهجاورستان، تارک، چوپانان و شاهین شهر بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از موج دیگر در بخش شمالی استان خبرداد و اضافه کرد: این موج بارشی از امشب تا فردا صبح شهرستان های اردستان، کاشان، گلپایگان و نطنز را دربر خواهد گرفت و به تیم های امدادی در آن بخش اعلام آمادگی کرده ایم.


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - آبگرفتگی - معابر شهری - اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران - استانداری اصفهان - بحران استانداری
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه ناشی از آبگرفتگی منازل و معابر شهری اصفهان با 100 تیم عملیاتی

تخلیه ناشی از آبگرفتگی منازل و معابر شهری اصفهان با 100 تیم عملیاتی