مطالب مرتبط:
حضور پژوهشگاه فضایی ایران در نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری
نقشه برداری از ذخایر میگو در خلیج فارس با اطلاعات ماهواره ای
واکنش سازمان لیگ به اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ
واکنش سازمان لیگ به اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ
برنامه سازمان لیگ و پلیس برای هفته پایانی و دیدارهای استقلال و پرسپولیس!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 17:562024-04-29سياسي

سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه برداری سازمان ثبت شد


در جلسه امروز مقرر شد سازمان برنامه و بودجه نظارت جدی بر نحوه نقشه برداری سازمان ثبت داشته تا نقشه های تهیه شده برای همه دستگاه های اجرایی قابل بهره برداری باشد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در جلسه امروز مقرر شد سازمان برنامه و بودجه نظارت جدی بر نحوه نقشه برداری سازمان ثبت داشته تا نقشه های تهیه شده برای همه دستگاه های اجرایی قابل بهره برداری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در توضیح جلسه کمیسیون در خصوص نظارت بر حسن اجرای قانون جامع حدنگار گفت: این جلسه در ادامه نشست های قبلی کمیسیون برای پیگیری سند دار کردن اراضی ملی و جلوگیری از خرد کردن زمین ها با حضور مسئولین ارشد سازمان ثبت و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به ریاست حجت الاسلام پژمانفر برگزار شد.

وی توضیح داد: موضوع تهیه نقشه و اتصال کامل سامانه های تثبیت و بارگذاری اطلاعات مورد بحث قرار گرفت و سازمان ثبت گزارش جامعی نسبت به حدنگاری منابع طبیعی و اراضی شهری و روستایی ارائه کرد و موانع پیشرفت کار مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: در ادامه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح مراحل مختلف نقشه برداری و تهیه ارتوفتوهای مورد نیاز سامانه حدنگار را تشریح کرد و سازمان برنامه بودجه نیز در خصوص نحوه تخصیص اعتبارات حدنگ


برچسب ها: سازمان - سازمان برنامه و بودجه - سازمان ثبت - سازمان برنامه - دستگاه های اجرایی - نقشه برداری - برنامه و بودجه
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه برداری سازمان ثبت شد

سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه برداری سازمان ثبت شد