مطالب مرتبط:
پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
مرکز رشد جهاددانشگاهی لرستان از ایده های فناورانه حمایت می کند
جلسه کمیته رصد و آسیب شناسی قرارگاه کنشگری حوزه های علمیه و روحانیت برگزار شد
پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
آغاز ثبت نام رشته تخصصی تفسیر و علوم قرآن در حوزه علمیه خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 17:102024-05-15سياسي

نام جهاددانشگاهی یادآور دستاوردهای خوب در حوزه های مختلف است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با رییس جهاددانشگاهی، حفظ روحیه جهادی، معنویت و خداوباوری در بین مدیران و اعضای این نهاد را زمینه ساز موفقیت های کلان در آینده کشور دانست.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با رییس جهاددانشگاهی، حفظ روحیه جهادی، معنویت و خداوباوری در بین مدیران و اعضای این نهاد را زمینه ساز موفقیت های کلان در آینده کشور دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با دکتر حسن مسلمی نایینی، رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه، با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی از ابتدای تشکیل همواره یکی از نهادهای بسیار موثر در دانشگاه در زمینه های علمی و فرهنگی بود، افزود: توفیقات این نهاد انقلابی مایه مباهات و افتخاری برای کشور است.

وی با بیان اینکه وقتی نام جهاددانشگاهی را می شنویم یادآور دستاوردهای خوب در حوزه های مختلف است، گفت: امیدوارم خدمات جهادگران بتواند مسائل اساسی کشور را حل کند که در این صورت کشور بیمه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی با بیان اینکه معتقدم موفقیت جهاددانشگاهی در حفظ روحیه جهادی، صداقت، پاکی، اخلاص، معنویت و آرمان هایی است که باعث شکل گیری این نهاد شد، ادامه داد: جهاددانشگاهی به خوبی رس


برچسب ها: جهاددانشگاهی - دانشگاه - آذربایجان غربی - نماینده ولی فقیه - امام جمعه ارومیه - آذربایجان - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

نام جهاددانشگاهی یادآور دستاوردهای خوب در حوزه های مختلف است

نام جهاددانشگاهی یادآور دستاوردهای خوب در حوزه های مختلف است