مطالب مرتبط:
شور انتخاباتی در فارس / برای تقویت قدرت وطن آمده ام
شور انتخاباتی در فارس / برای تقویت قدرت وطن آمده ام
فیلم| ارسال صندوق اخذ رای به 230 شعبه انتخاباتی در گنبدکاووس
زارع پور: تا الان شاهد هیچ اختلال ارتباطی در حوزه های انتخاباتی نبودیم/ در آینده می توانیم «رای دادن مردم در «منزل» را تجربه کنیم
زارع پور: تا الان شاهد هیچ اختلال ارتباطی در حوزه های انتخاباتی نبودیم/ در آینده می توانیم «رای دادن مردم در «منزل» را تجربه کنیم +فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 14:352024-05-10سياسي

شور انتخاباتی در سوادکوه/ برای تقویت انقلاب رای می دهیم


شهروندان و روستاییان شهرستان سوادکوه از ساعات اولیه روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت پای صندوق های رای حاضر شدند تا نماینده مورد نظر خود را روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

- زن و مرد و پیر و جوان با حضور در پای صندوق های رای که بصورت تمام الکترونیکی در حال برگزاری است، نسبت به تعیین سرنوشت خود احساس مسئولیت کرده و آرای خود را به صندوق های تعیین شده انداختند.

سوادکوهی ها که برای چهارمین بار، انتخابات را در دور دوم تجربه می کنند با احساس مسئولیت در قبال تعیین سرنوشت خود و جامعه، در این انتخابات الکترونیکی شرکت کرده و به نامزدهای اصلح رای می دهند.

اهالی این شهرستان در 59 شعبه و 137 صندوق الکترونیکی به دو نفر از چهار کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات اعتماد کرده و آنها را وکیل خود در امور تدوین قوانین و نظارت بر حسن اجرای قوانین وضع شده می دانند.

رمضان غلامی فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه از چهاردهم فروردین کار هیئت اجرایی برای مرحله دوم انتخابات شروع شده است، گفت: در دو بخش مرکزی و زیراب جلسات مختلف برگزار شد تا انتخابات الکترونیکی را به حدود 1000 نفر از کاربران، نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی آموزش دهیم.

این آموزش ها شامل کلاس های توجیهی، همایش و آموزش عملی بود.


برچسب ها: انتخابات - پای صندوق های رای - الکترونیکی - سوادکوه - احساس مسئولیت - صندوق های رای - صندوق
آخرین اخبار سرویس:

شور انتخاباتی در سوادکوه/ برای تقویت انقلاب رای می دهیم

شور انتخاباتی در سوادکوه/ برای تقویت انقلاب رای می دهیم