مطالب مرتبط:
یک هفته بارانی در راه روستا!
این هفته کدام استانها بارانی می شوند/ تهران کمی تا قسمتی ابری!
ورود سامانه بارشی به کشور در این هفته/ این استان ها بارانی می شوند
ورود سامانه بارشی به کشور در هفته جاری/ این استان ها بارانی می شوند
هفته ای بارانی برای سراسر کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 10:002024-04-20اجتماعي

کرمانشاه از فردا بارانی می شود


رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه ناپایدار به جو استان از فردا (دوم اردیبهشت) و احتمال صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه ناپایدار به جو استان از فردا (دوم اردیبهشت) و احتمال صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ورود سامانه ناپایدار به جو استان از فردا (دوم اردیبهشت) گفت: این سامانه تا روز سه شنبه (چهارم اردیبهشت) در کرمانشاه فعال خواهد بود، اما طی روزهای یکشنبه و دوشنبه نمود بیشتری دارد.

وی ادامه داد: فعالیت این سامانه همراه با وزش باد، بارندگی، رعد و برق و احتمال رگبار پراکنده تگرگ خواهد بود و اگرچه بارش حاصل از این موج چندان قابل توجه نیست، اما به دلیل احتمال بارش تگرگ و پیامدهای حاصل از آن، برای فعالیت این سامانه هشدار سطح زرد صادر خواهد شد.

رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه تاکید کرد: طی ساعاتی از روزهای یکشنبه و دوشنبه و احتمالا در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان، ناپایداری ها نمود بیشتری خواهد داشت.

قاسمی از افت نسبی دمای روزانه در زمان فعالیت این سامانه ناپایدار در جو استان نیز یاد و خاطرنشان کرد: احتمال کاهش چهار تا پنج درجه ای دمای روزانه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه وجو


برچسب ها: ورود سامانه ناپایدار - مرکز پیش بینی هواشناسی - کرمانشاه - سامانه - هواشناسی - پیش بینی هواشناسی - استان کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه از فردا بارانی می شود

کرمانشاه از فردا بارانی می شود