مطالب مرتبط:
نقش شهروند-دانشمندان در افزایش دانش تنوع زیستی
شرکت خمیر مایه زندگی مردم تلخ کرد! /اهالی منطقه: زندگی مان به جهنم تبدیل شده است!
عکس/ تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با این وسیله حماسه ساز شد!
سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
عکس/ تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با این وسیله حماسه ساز شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 13:002024-04-28اقتصادي

نقش هنرستان ها در تبدیل دانش به توانش


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: هنرستان ها به نقطه تبدیل دانش به توانش رسیده اند و خوشحالیم که هنرجویان این مراکز توانستند مواردی که در زندگی روزمره در سبک زندگی طی می شود را به یک مهارت تبدیل کنند.

- ایسنا/هرمزگان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: هنرستان ها به نقطه تبدیل دانش به توانش رسیده اند و خوشحالیم که هنرجویان این مراکز توانستند مواردی که در زندگی روزمره در سبک زندگی طی می شود را به یک مهارت تبدیل کنند.

مریم جلالی دهکردی در جریان افتتاح سومین نمایشگاه مهارت های من ، ویژه دانش آموزان هنرستان های منطقه آزاد قشم که در محل نمایشگاه های قشم برگزار شد، اعلام کرد: هدف ما تولید خانواده محور و هویت بنیان از طریق مشارکت همه اقشار جامعه از کودک تا جوان و افراد مُسن با هدف پاسداشت هنرهای بومی در یک پیوند نسلی است.

وی در پاسخ به این پرسش که وزارت میراث چه کمکی برای حمایت از هنرجویان هنرستان ها با هدف دلگرمی در تولید محصولات دارد، اعلام کرد: با توجه به توانایی هنرجویان و دانش آموزان قشمی در حفظ نقوش و هنرهای سنتی منطقه، ما آماده کمک به آموزش، برگزاری نمایشگاه ها و فروش محصولات فعالان دانش آموزی در این منطقه آزاد هستیم.


برچسب ها: صنایع دستی و هنرهای سنتی - هنرستان ها - صنایع دستی - گردشگری و صنایع دستی - هنرستان - زندگی روزمره - هنرهای سنتی
آخرین اخبار سرویس:

نقش هنرستان ها در تبدیل دانش به توانش

نقش هنرستان ها در تبدیل دانش به توانش