مطالب مرتبط:
فیلم| آخرین صحبت های شهید آیت الله رییسی برای مردم
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی در تمام ادوار بود/ وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست
آخرین صحبت های رییس جمهور با «مردم» | آیت الله رییسی به ملکوت اعلی پیوست
صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی آیت الله رییسی بود
آیت الله رییسی در خاطره مردم ایران باقی خواهد ماند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 14:452024-05-20سياسي

آیت الله رییسی به مردم کردستان توجه ویژه ای داشت


آیت الله رییسی در سفر آخر خود به کردستان فرمودند، سه بار که سهل است، اگر لازم باشد، برای حل کردن مشکلات مردم کردستان 30 بار هم به این استان سفر خواهم کرد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: آیت الله رییسی در سفر آخر خود به کردستان فرمودند، سه بار که سهل است، اگر لازم باشد، برای حل کردن مشکلات مردم کردستان 30 بار هم به این استان سفر خواهم کرد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز دوشنبه(31 اردیبهشت) در مراسم تجمع عزاداران سیدالشهدای خدمت که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت الله رییسی شهید خستگی ناپذیر و همراهان ایشان به مردم کردستان، اظهار کرد: امروز میلاد امام رضا(ع) است همان امامی که آیت االله رییسی خدمتش را در مرقد آن مرحوم همام آغاز کرد و حسن ختامش را هم با نیل به بالاترین درجه الهی شهادت در شب ولادتش رقم زد.

وی افزود: انقلاب ما چهره های برجسته ای را از خدمتگزاری در حوزه های مختلف به تاریخ ایران زمین و دنیا تقدیم کرده و در دهه اول انقلاب چهره های بزرگی چون شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی به الگوهایی انقلابی و تکرار ناپذیر تبدیل شدند.

استاندار کردستان، شخصیت آیت الله رییسی را الگویی بی نظیر و جدید انقلاب اسلامی برای همگان ذکر کرد و ادامه داد: این حقیر آیت الله شهید رییسی را کارگر و احیاگر انقلاب می دانم؛ او خستگ


برچسب ها: کردستان - آیت الله رییسی - آیت الله - رییسی - مشکلات مردم - الله - مردم
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی به مردم کردستان توجه ویژه ای داشت

آیت الله رییسی به مردم کردستان توجه ویژه ای داشت