مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 21:352024-05-08اقتصادي

«روز اوله دیگه!»


«روز اوله دیگه!» جمله ای است که ناشران و غرفه داران و خبرنگاران و شاید دست اندرکاران نمایشگاه کتاب در توجیه فروش کم و برخی کاستی و تعداد بازدیدکنندگان می گویند.

- روز اوله دیگه! جمله ای است که ناشران و غرفه داران و خبرنگاران و شاید دست اندرکاران نمایشگاه کتاب در توجیه فروش کم و برخی کاستی و تعداد بازدیدکنندگان می گویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین روز نمایشگاه کتاب تهران درحالی به اتمام رسید که تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه نسبت به روز اول سال گذشته کمتر بود.

مترو برخلاف وعده خود، زمان سرخط قطارها را کمتر نکرده و ابتدای روز در ایستگاه شهید بهشتی راهنمای نمایشگاه کتاب نصب نشده بود و در بلندگوی قطار نیز اعلام نمی شد نمایشگاه کتاب تهران برقرار است.

هرچند در طول روز تابلوهای راهنما به سمت نمایشگاه نصب شده بود.

ورودی درهای مختلف، گل آرایی شده و صرفا سازه های آهنی بدشکل نبودند.

مانند همه روزهای اول، دوره های مختلف نمایشگاه در ساعت های اولیه ناشران بسیار درحال چیدن کتاب های خود، ساخت غرفه یا دنبال دستگاه کارت خوان بودند و در این بین بودند ناشرانی که هنوز غرفه های خود را تحویل نگرفته بودند.

با وجود اینکه درهای نمایشگاه کتاب از ساعت 10 صبح باز شده بود، افتتاحیه رسمی نمایشگاه بعدازظهر با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد


برچسب ها: نمایشگاه کتاب - نمایشگاه - بازدیدکنندگان - نمایشگاه کتاب تهران - کتاب - غرفه داران - خبرنگاران
آخرین اخبار سرویس:

«روز اوله دیگه!»

«روز اوله دیگه!»