مطالب مرتبط:
شهادت جانباز 70 درصد بوشهری
جانباز 70 درصد بوشهری به خیل یاران شهیدش پیوست
جانباز 70 درصد بوشهری به خیل یاران شهیدش پیوست
تصاویر/ دیدار سفیران کریمه با خانواده مرحوم جانباز مدافع حرم هادی خاکپاش
برنامه افزایش سرمایه جذاب شرکت فولادی از 650 به 400 درصد کاهش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 13:202024-05-12سياسي

شهادت یک جانباز 70 درصد


جانباز 70 درصد دفاع مقدس، سردار حاج نگهدار موری زاده، شامگاه شنبه 22 اردیبهشت، پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از ضایعه نخاعی، به یاران شهیدش ملحق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار شهید حاج نگهدار موری زاده متولد 1344 از شهرستان بهبهان و ساکن شهر دیلم در استان بوشهر بود، که با پیروزی انقلاب اسلامی با جمعی از دوستانش وارد بسیج می شود و در حالی که 15سال بیشتر نداشته و دانش آموز کلاس دوم راهنمایی بوده از همان ابتدا در گشت های شبانه برای پاسداری از انقلاب در صحنه حضور داشت.

ایشان در سال 1358 وارد حوزه علمیه می شود که با آغاز جنگ تحمیلی، تحصیل در حوزه را رها کرده و پس از آموزش های تکمیلی نظامی، در اسفند ماه 1359 برای اولین بار قدم به خاک جبهه می گذارد و در دی ماه 1360 وارد سپاه شده و از سوی سپاه به جبهه اعزام شده و در سال 1362 در عملیات خیبر مجروح می شود.

اگرچه خواندن حکایت آسمانی شدن پاهایش در جبهه شنیدنی است؛ اما آنچه شنیدنی تر است آنکه او برای دومین بار مورد آزمایش الهی قرار می گیرد و در یک سانحه رانندگی دوباره و این بار از ناحیه گردن نخاعش قطع می شود و دستانش نیز از کار می افتد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز ضمن تسلیت به خانواده محترم و همرزمانشان، برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان، اجر و صبر از خداوند متعال مسالت کرد.


برچسب ها: پیروزی انقلاب اسلامی - شهرستان بهبهان - انقلاب اسلامی - جانباز - جبهه - انقلاب - 70 درصد
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یک جانباز 70 درصد

شهادت یک جانباز 70 درصد