مطالب مرتبط:
آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
ثبت سفارش فروش 380 میلیاردی ریالی صنایع دستی سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان: شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
بیش از 4 هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 ساعت 12:452024-05-03حوادث

آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: 20هزار مترمربع از زمین های راکد و معطل در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دو ماه اخیر فسخ قرارداد و آزاد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: 20هزار مترمربع از زمین های راکد و معطل در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دو ماه اخیر فسخ قرارداد و آزاد شد.

علیرضا راشکی امروز جمعه در بازدید از شهرک صنعتی زاهدان بیان کرد: این مقدار زمین با بررسی پرونده های راکد و به دلیل عدم رعایت مفاد قرارداد فی مابین و عدم انجام تعهدات خود در زمینه ساخت و ساز از تعداد7 فقره قرارداد فسخ و پس از طی مراحل قانونی توسط مراجع قضایی و انتظامی خلع ید و آزاد شد.

راشکی اظهار کرد: ارزش ریالی زمین های آزاد شده حدود 600 میلیارد ریال بوده و این زمین ها به متقاضیان و سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار می شود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در سال 1402 نیز با هدف بازپس گیری زمین های راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و واگذاری به سرمایه گذاران و متقاضیان واجد شرایط جدید، تعداد 94 فقره قرارداد پس از طرح در هیات های حل اختلاف،فسخ و خلع ید و به آزادسازی 60 هزار مترمربع زمین منجر شد.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - شهرک های صنعتی - شهرک ها و نواحی صنعتی - شرکت شهرک های صنعتی - زمین ها - شهرک ها - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان

آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان