مطالب مرتبط:
خرید و فروش ارز صادرکنندگان در بانک ملی
تامین 3میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و صنایع
بازداشت سرشبکه هرمی ارز دیجیتال ترینوست
رد ادعای بانک مرکزی مبنی بر تامین به موقع ارز واردات
افزایش و کاهش نرخ ارز در مرکز مبادله تنها در یک روز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 11:152024-04-23اقتصادي

فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی شتاب گرفت


با بازگشت تحریم های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا، این کشور آمریکای جنوبی در تلاش برای سرعت بخشیدن به روند فروش نفت خود به ارز دیجیتالی است.

- با بازگشت تحریم های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا، این کشور آمریکای جنوبی در تلاش برای سرعت بخشیدن به روند فروش نفت خود به ارز دیجیتالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خزانه داری آمریکا هفته گذشته، به مشتریان و تامین کنندگان شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا تا 31 مه فرصت داد تا مبادلات مالی خود تحت مجوز عمومی را که تمدید نکرده است، تکمیل کنند.

این اقدام، تولید و صادرات نفت را برای ونزوئلا، دشوارتر خواهد کرد زیرا شرکت ها برای همکاری با ونزوئلا، باید دست نگه داشته و تک به تک، از دولت آمریکا مجوز دریافت کنند.

شرکت PDVSA از سال میلادی گذشته، به تدریج در حال جابجایی فروش نفت به ارز دیجیتالی یواس دی تی (USDT) بوده که به تتر هم معروف است و ارزشش به دلار آمریکا مرتبط است و برای حفظ ارزش ثابت، طراحی شده است.

رویترز به نقل از سه منبع آگاه نوشت: شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا به دنبال تسریع استفاده از این ارز دیجیتالی است تا ریسک بلوکه شدن درآمد حاصل از فروش نفت در حساب های بانکی خارجی، کاهش پیدا کند.

پدرو تله چیا، وزیر نفت ونزوئلا هفته گذشته به رویترز گفته بود ما از ارزهای مختلفی استفاده می کنیم و در بعضی از قراردادها، ا


برچسب ها: ارز دیجیتالی - ونزوئلا - آمریکا - دیجیتالی - فروش نفت - تحریم های نفتی - آمریکای جنوبی
آخرین اخبار سرویس:

فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی شتاب گرفت

فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی شتاب گرفت