مطالب مرتبط:
همایش ملی شاعر بلندآوازه کُرد «میرزا احمد داواشی» در کردستان برگزار می شود
کارگاه «جوانی جمعیت» در قم برگزار می شود
همایش ملی شاعر بلندآوازه کرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می شود
همایش ملی شاعر بلندآوازه ی کرد میرزا احمد داواشی برگزار می شود
اولین لژیونر تاریخ ایران در برزیل: ستاره تیم ملی رسماً قرارداد بست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 16:352024-05-07سياسي

اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی برگزار می شود


دبیر اجرایی اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی گفت: این همایش از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با همکاری مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در راستای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) برگزار می شود.

- دبیر اجرایی اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی گفت: این همایش از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با همکاری مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در راستای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتی‍پ محمد اکرمی نیا با بیان اینکه اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی در روز 19اردیبهشت ماه با حضور فرماندهان و مسئولان عالی رتبه لشکری و کشوری برگزار می شود، اظهار کرد: این همایش با اهداف شناسایی گروه های مرجع و تاثیرگذار در حوزه جوانی جمعیت و قدرت ملی و تولید آثار و ادبیات و دستیابی به راهکارهای علمی و عملی صیانت و ارتقای جوانی جمعیت برگزار می گردد.

وی افزود: تاکنون در این همایش بیش از 40 دانشگاه و مرکز علمی و مطالعاتی کشوری و لشگری مشارکت فعال داشته و 243 مقاله دریافت شده که طبق ضوابط علمی مورد بررسی و داوری قرار گرفته است.


برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران - سازمان عقیدتی سیاسی ارتش - قدرت نظامی - سازمان عقیدتی سیاسی - جمهوری اسلامی ایران - همایش - همایش ملی
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی برگزار می شود

اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی برگزار می شود