مطالب مرتبط:
جدال مدعیان اسکیت سرعت در مرحله دوم انتخابی تیم ملی
پیشنهاد قهرمان سابق اروپا به ملی پوش فوتسال ایران
روزنامه جوان: جای صادق زیباکلام در زندان نیست! /دوراهی پیش روی صندوق توسعه ملی/صف بندی در برابر نظرات کارشناسی در طرح صیانت
ابراز علاقه خاص پدیده ملی پوش به استقلال +عکس
جوانی جمعیت یکی از مولفه های اصلی قدرت و اقتدار ملی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 15:202024-05-13سياسي

ماموریتِ ملی – دورانِ بلوغ و سرآمدی


رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی در آستانه هفتمین سال فعالیت این پارک، طی پیامی بر تداوم حرکت جهادی در حوزه صنایع فرهنگی و فناوری های نرم تاکید و دوران جدید را «دوران بلوغ و سرآمدی» این پارک اعلام کرد.

- رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی مطرح کرد ماموریتِ ملی – دورانِ بلوغ و سرآمدی رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی در آستانه هفتمین سال فعالیت این پارک، طی پیامی بر تداوم حرکت جهادی در حوزه صنایع فرهنگی و فناوری های نرم تاکید و دوران جدید را دوران بلوغ و سرآمدی این پارک اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این پیام آمده است: راه پیشرفتِ ایران اسلامی، از مسیرِ رونق تولید و خدماتِ دانش بنیان می گذرد.

با وجود محدودیت ها و فشارهای تحمیلی به اقتصادِ کشور، جامعه علمی و جمعیتِ خلاق و جوان ایرانی، میدان کار و کوششِ دانش بنیان را خالی نکرده و تلاش می کنند با نوآوری و خلاقیت شتاب رشد و پیشرفت را جبران کنند.

پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به عنوان اولین و تخصصی ترین پارک در حوزه اقتصاد فرهنگ، در حالی وارد هفتمین سال حیات خود می شود که همه امکانات خود را برای ایجاد حرکت هایی بالنده بسیج کرده و می کوشد در این عرصه بسیار مهم در کشور،


برچسب ها: فناوری های نرم - صنایع فرهنگی - فرهنگی - فناوری - دوران - پارک - صنایع
آخرین اخبار سرویس:

ماموریتِ ملی – دورانِ بلوغ و سرآمدی

ماموریتِ ملی – دورانِ بلوغ و سرآمدی