مطالب مرتبط:
درباره آخرین وضعیت مجموعه ای بلاتکلیف/ چرا سریال حضرت معصومه(س)ساخته نمی شود؟
ویژه برنامه های روز اول دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)
اجتماع دختران دانشجو در حرم حضرت معصومه
اعلام جشن های دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)
ویدیو | ولادت حضرت معصومه و روز بزرگ دختر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 13:402024-05-09فرهنگي

چرا سریال حضرت معصومه(س)ساخته نمی شود؟


تولید سریال های فاخر و درجه الف درباره زندگی ائمه اطهار(ع) همواره از دغدغه های فیلمسازان دلسوز و متعهد به معارف بوده و در دهه های گذشته چندین اثر فاخر درباره زندگی ائمه اطهار(ع) و بزرگان دینی ساخته شده است از سریال «امام علی(ع)» در دهه 70 گرفته .

- تولید سریال های فاخر و درجه الف درباره زندگی ائمه اطهار(ع) همواره از دغدغه های فیلمسازان دلسوز و متعهد به معارف بوده و در دهه های گذشته چندین اثر فاخر درباره زندگی ائمه اطهار(ع) و بزرگان دینی ساخته شده است از سریال امام علی(ع) در دهه 70 گرفته تا سریال مختارنامه که مانند دیگر ساخته های داوود میرباقری جزو آثار ماندگار تلویزیون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدس نوشت: پس از پخش مختارنامه در اوایل دهه 90، زمزمه های ساخت سریال حضرت معصومه(س) مطرح شد و رایزنی هایی برای نگارش فیلم نامه این سریال الف ویژه صورت گرفت.

به گفته جواد افشار، کارگردان آثاری چون گاندو ، کیمیا و سریال تاریخی جابر بن حیان که ساخت مجموعه حضرت معصومه(س) هم به او سپرده شده است، فیلم نامه سریال به طور مشترک توسط او و حمید رسول پور نوشته شده و در 30 قسمت آماده ساخت است ولی گویا ملاحظات و حساسیت های ساخت سریالی در رده آثار الف ویژه سبب تعلل در کلید خوردن این پروژه شده است، پروژه ای که سال هاست در دستور تولید سیمافیلم قرار دارد اما به نظ


برچسب ها: سریال - زندگی - ساخت - مختارنامه - فیلمسازان - فاخر - ائمه
آخرین اخبار سرویس:

چرا سریال حضرت معصومه(س)ساخته نمی شود؟

چرا سریال حضرت معصومه(س)ساخته نمی شود؟