مطالب مرتبط:
امضا قرارداد 10 ساله هند با ایران برای مدیریت بندر چابهار
جزییاتی از قرارداد مهم 10 ساله ایران و هند برای مدیریت بندر چابهار
سفیر هند در تهران: دهلی نو به تعهدات خود برای توسعه بندر چابهار پایبند است
قرارداد مشارکت ایران و هند در چابهار امضا شد
هند به دنبال توافق بلندمدت با ایران در بندر چابهار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 14:152024-05-13سياسي

قرارداد بندری ایران و هند برای توسعه بندر چابهار امروز به نتیجه می رسد


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اراده مقامات ارشد دو کشور بر این بود که یکی از مهم ترین قراردادهای بندری و دریایی بین ایران و هند امروز به نتیجه برسد.

- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اراده مقامات ارشد دو کشور بر این بود که یکی از مهم ترین قراردادهای بندری و دریایی بین ایران و هند امروز به نتیجه برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین امضای قرارداد مشارکت شرکت IPGL هند در تجهیز و بهره برداری از پایانه های کانتینری و کالای عمومی بندر شهید بهشتی چابهار، امروز (24 اردیبهشت ماه) با حضور وزیر راه و شهرسازی کشور و وزیر بنادر، کشتیرانی و آبراهه های هند برگزار شد.

علی اکبر صفایی - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی - در این مراسم اظهار کرد: اراده مقامات ارشد دو کشور بر این بود که یکی از مهم ترین قراردادهای بندری و دریایی بین ایران و هند به نتیجه برسد.

این اراده با تلاش های دو وزیر و دو هیئت همراه انجام شده و منجر به تهیه و نهایی شدن قرارداد تجهیز و بهره برداری از پایانه های کانتینری و کالاهای عمومی جمهوری هند شد.

وی اظهار کرد: این قرارداد سرمایه گذاری یک فصل همکاری بسیار ارزنده برای تامین مالی از طرف دولت و وزارت راه و شهرسازی خواهد بود که یک ارزش افزوده زیاد ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها: سازمان بنادر و دریانوردی - مدیرعامل سازمان بنادر - بنادر و دریانوردی - ایران و هند - قرارداد - سازمان بنادر - دریانوردی
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد بندری ایران و هند برای توسعه بندر چابهار امروز به نتیجه می رسد

قرارداد بندری ایران و هند برای توسعه بندر چابهار امروز به نتیجه می رسد