مطالب مرتبط:
3939 واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می شود
از پروژه احداث 1000 واحد مسکونی فولاد غدیر نی ریز حمایت می کنیم
دامنه احداث فیبرنوری در کرمان از 50 شهر عبور کرد 
کلنگ احداث هتل و تله کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
پست 132 کیلو ولت شاهد بهبهان احداث شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 14:502024-05-01اقتصادي

3939 واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: برنامه 4 ساله شهرستان بندرلنگه در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت سه هزار و 939 واحد است که برای یک هزار و 966 واحد مسکونی پروانه اخذ شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: برنامه 4 ساله شهرستان بندرلنگه در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت سه هزار و 939 واحد است که برای یک هزار و 966 واحد مسکونی پروانه اخذ شد.

مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به همراه فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه امروز (چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه)؛ از پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

سلحشور در حاشیه این بازدید به ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات شهرستانی جهت تسریع در اجرا اشاره کرد و عنوان داشت: این بازدید به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی طرح های در حال احداث مسکن توسط پیمانکاران مختلف و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در شهر کنگ و بندرلنگه انجام شد.

وی درباره وضعیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: برنامه 4 ساله شهرستان ساخت سه هزار و 939 واحد است، برای یک هزار و 966 واحد مسکونی پروانه اخذ شده که بالغ بر یک هزار و 324 واحد فونداسیون به اتمام رسیده است و افزون بر 635 واحد دارای اسکلت و سقف است.


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - بندرلنگه - استان هرمزگان - راه و شهرسازی - واحد مسکونی - شهرستان بندرلنگه
آخرین اخبار سرویس:

3939 واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می شود

3939 واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می شود