مطالب مرتبط:
تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت»
تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «داستان رویان»
تمدید یک هفته ای مهلت بهره مندی بیمه شدگان از هدیه خرید کتاب
احتمال تمدید مهلت سنجش کلاس اولی ها وجود دارد/ آغاز سنجش اتباع نوآموز از اوایل خرداد
حرم شاهچراغ(ع) مسابقه کتابخوانی اینترنتی ویژه بانوان برگزار می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 15:252024-05-19دانش

مهلت شرکت در مسابقه مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به درخواست ثبت نام کنندگان و نیز تداخل برگزاری این آزمون با زمان امتحانات دانش آموزان و دانشجویان مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با موضوع «داستان رویان» را تا 23 خرداد 1403 تمدید کرد.

- مهلت شرکت در مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت تمدید شد مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با موضوع داستان رویان به درخواست ثبت نام کنندگان و نیز تداخل برگزاری این آزمون با زمان امتحانات دانش آموزان و دانشجویان تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به درخواست ثبت نام کنندگان و نیز تداخل برگزاری این آزمون با زمان امتحانات دانش آموزان و دانشجویان مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با موضوع داستان رویان را تا 23 خرداد 1403 تمدید کرد.

کتاب داستان رویان ، نوشته محمدعلی زمانیان، روایتی است از فعالیت های مرحوم سعید کاظمی آشتیانی در راه تأسیس، تثبیت و پیشرفت پژوهشگاه رویان و خاطرات منتشرنشده ای از روند شکل گیری پژوهشگاهی را روایت می کند که برای اولین بار در ایران، موفق به درمان ناباروری و سلول درمانی و شبیه سازی شد.


برچسب ها: امتحانات دانش آموزان - سازمان جهاد دانشگاهی تهران - دانش - مسابقه کتابخوانی - کتابخوانی - سازمان جهاد دانشگاهی - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در مسابقه مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» تمدید شد

مهلت شرکت در مسابقه مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» تمدید شد