مطالب مرتبط:
تحولات اوکراین| توقع غرب از کی یف بعد از ارائه کمک نظامی
ادعای یک سیاستمدار فرانسوی درباره تسلیحات ارسالی غرب به اوکراین
قتل فجیع یک مرد در غرب تهران / قاتل توسط دوربین شناسایی شد
نقش روسیه در خاورمیانه | آیا روسیه متحد ایران است؟ | تغییرات روابط بین روسیه و اسراییل بعد از جنگ اوکراین و غزه | آیا روسیه می تواند نقش میانجی در خاورمیانه ایفا کند؟ | نقش مخالفت با غرب و آمریکا در سیاست خاورمیانه ای روسیه
پابند الکترونیک برپای 300 سارق در غرب تهران نصب شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 12:252024-04-28بين الملل

توقع غرب از کی یف بعد از ارائه کمک نظامی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه فایننشال تایمز گزارش داده است که کشورهای غربی پس از تخصیص کمک های نظامی جدید به اوکراین، - تلاش زلنسکی برای دریافت 7 سیستم پاتریوت از غرب، تسلیحات جدید غربی هدف حملات روسیه، کمک 100 میلیون دلاری استرالیا به اوکراین، قول لندن برای 10 سال حمایت از کی یف، مشکل جدی اجرای بسیج در اوکراین و نقض حریم هوایی بلاروس، از مهمترین رویداد های جنگ هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه فایننشال تایمز گزارش داده است که کشورهای غربی پس از تخصیص کمک های نظامی جدید به اوکراین، کی یف را برای دستیابی به موفقیت در میدان نبرد تحت فشار قرار خواهند داد.

  به نوشته این نشریه، دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا باید تخصیص کمک 61 میلیارد دلاری به اوکراین را قبل از انتخابات ریاست جمهوری توجیه کند، بدین ترتیب این واشنگتن است که بیشتر از سایر کشورها بر لزوم رسیدن به موفقیت کی یف در میدان نبرد اصرار خواهد کرد.

  ضمن اینکه دستیابی به این هدف برای کی یف دشوار خواهد بود، زیرا نیروهای مسلح اوکراین با وظیفه توزیع عاقلانه منابع و عدم استفاده فوری از کمک ها روبرو هستند، زیرا در صورت به قدرت رسیدن دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه، ممکن است کمک های بیشتری از جانب واشنگتن وجود نداشته باشد.


برچسب ها: اوکراین - فایننشال تایمز - کشورهای غربی - گزارش - انتخابات ریاست جمهوری - بین الملل - رییس جمهور آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

توقع غرب از کی یف بعد از ارائه کمک نظامی

توقع غرب از کی یف بعد از ارائه کمک نظامی