مطالب مرتبط:
راه اندازی مرکز جامع تصویربرداری پزشکی در بافق؛ به زودی
راه اندازی مرکز جامع تصویربرداری پزشکی در بافق؛ به زودی
معلمان آزاد در چه مدارسی مجاز به تدریس هستند؟
سیل ارتباط سبزوار با مرکز بخش روداب را قطع کرد + فیلم
اخذ مجوز راه اندازی مرکز ناباروری در شهرستان کبودراهنگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 11:452024-05-11پزشكي

پلمب سه مرکز غیر مجاز پزشکی در سنندج


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای ماه جاری تاکنون، سه مرکز غیر مجاز پزشکی در زمینه های خدمات دندان پزشکی و زیبایی و کاشت مو و ساخت و فروش عینک طبی در شهر سنندج پلمب شده است.

- ایسنا/کردستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای ماه جاری تاکنون، سه مرکز غیر مجاز پزشکی در زمینه های خدمات دندان پزشکی و زیبایی و کاشت مو و ساخت و فروش عینک طبی در شهر سنندج پلمب شده است.

اسعد فتحی پور، امروز شنبه(22 اردیبهشت) در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای ماه جاری تاکنون، سه مرکز غیر مجاز پزشکی که در زمینه های خدمات دندان پزشکی و زیبایی و کاشت مو و ساخت و فروش عینک طبی به صورت غیر قانونی و بدون داشتن مجوزهای لازم فعالیت داشتند با تلاش کارشناسان نظارت بر درمان در سطح شهر سنندج شناسایی و پلمب شده است.

وی با اشاره به قاطعیت دانشگاه در برخورد با مراکز غیرمجاز ارائه خدمات سلامت در استان، گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از به مخاطره انداختن سلامت گیرندگان خدمات حوزه پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت از هم استانی های عزیز درخواست می گردد از مراجعه به مراکز فاقد پروانه خودداری نمایند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی کردستان - خدمات دندان پزشکی - پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - دندان پزشکی - غیر مجاز - شهر سنندج
آخرین اخبار سرویس:

پلمب سه مرکز غیر مجاز پزشکی در سنندج

پلمب سه مرکز غیر مجاز پزشکی در سنندج