موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
روز 226 طوفان الاقصی|تداوم حملات اسراییل به مناطق مختلف غزه
64 شهید و صدها زخمی در حملات امروز به نوار غزه
حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه / 64 تن شهید و صدها نفر زخمی شدند
2 کشته و 4 زخمی؛ جدیدترین تلفات ارتش اسراییل در نوار غزه
حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه | 64 تن شهید و صد ها نفر زخمی شدند (29 اردیبهشت 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 11:002024-05-19بين الملل

تداوم حملات اسراییل به مناطق نوار غزه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، 226 روز از جنگ خونین در غزه می گذرد،  حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد و در حمله به  اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، - جنگ در غزه در حالی وارد روز دویست و بیست و شش شد که حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد و در حمله به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، 20 نفر شهید و ده ها نفر دیگر مجروح و مفقود شده اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، 226 روز از جنگ خونین در غزه می گذرد،  حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد و در حمله به  اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، 20 نفر شهید و ده ها نفر دیگر مجروح و مفقود شده اند.

منابع محلی فلسطینی از درگیری های شدید بین مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر اسراییلی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند.

وزارت بهداشت غزه دیروز جمعه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 35 هزار و 386 نفر و تعداد مجروحان هم به 79 هزار و 366 نفر رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 9 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 83 نفر شهید و 105 نفر دیگر هم مجروح شدند.

مهمترین تحولات روز 226 عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید: *******************


برچسب ها: حملات رژیم صهیونیستی به غزه - رژیم صهیونیستی - نوار غزه - ادامه دارد - صهیونیستی - اردوگاه - نوار
آخرین اخبار سرویس:

تداوم حملات اسراییل به مناطق نوار غزه

تداوم حملات اسراییل به مناطق نوار غزه