مطالب مرتبط:
انتقاد نرجس سلیمانی عضو شورای شهر از توافق زاکانی با چین: به اندازه هزینه های انجام شده مسئولین در سفر به چین وسایل حمل و نقل عمومی به تهران اضافه نشده / موضوع خرید واگن از چینی ها مانند مَثَلِ معروف «دوغ کردن دریا با یک کاسه ماست» است
سفر به تهران قدیم؛ 90 سال پیش تهرانی ها چه آبی می نوشیدند؟
بازی نجات تل آویو با برگ ریاض!/ وزیر خارجه آمریکا از سفر منطقه ای به عربستان چه اهدافی دارد؟
سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
گام به گام برنامه ریزی سفر ارزان و رویایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:002024-04-29بين الملل

سفر استولتنبرگ به کی یف


دبیرکل ناتو امروز دوشنبه در سفری از پیش اعلام نشده وارد کی یف شد و به رییس جمهور اوکراین وعده داد که حجم تسلیحات و مهمات به این کشور افزایش خواهد یافت.

- دبیرکل ناتو امروز دوشنبه در سفری از پیش اعلام نشده وارد کی یف شد و به رییس جمهور اوکراین وعده داد که حجم تسلیحات و مهمات به این کشور افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالیکه کمک های جدید آمریکا به اوکراین به ارزش بیش از 60 میلیارد دلار اخیرا تصویب شد و دیگر کشورهای غربی شروع به افزایش کمک ها به کی یف کرده اند، روسیه به تدریج دستاوردهایی در میدان نبرد کسب می کند.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در سفری از پیش اعلام نشده وارد کی یف، پایتخت اوکراین شد و مذاکراتی را با ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین برگزار کرد.

او هم چنین قرار است در پارلمان این کشور سخنرانی کند.

استولتنبرگ در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رییس جمهور اوکراین در کی یف، گفت: من به صراحت گفته ام اگر متحدان بین برآورده کردن توانمندی ناتو یا حمایت از اوکراین مجبور به انتخاب شوند، باید از اوکراین حمایت کنند و برنامه هایی برای پُر کردن ذخایر خود در نظر بگیرند.

در حال تکمیل.


برچسب ها: از پیش اعلام نشده - اوکراین - رییس جمهور - دبیرکل ناتو - استولتنبرگ - کی یف - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

سفر استولتنبرگ به کی یف

سفر استولتنبرگ به کی یف