مطالب مرتبط:
بیش از هفت میلیارد ریال پرونده تخلف در بازار کردستان تشکیل شد
دادستان کرمان: 13 پرونده قضایی در کمیته امنیت روانی استان تشکیل شد
تشکیل پرونده قضایی برای بررسی علت مرگ یک کارگر در معدن کوهبنان
تشکیل پرونده قضایی برای بررسی علت مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی/ در صورت احراز قصور در بروز حادثه با متخلفان برخورد قضایی می شود
هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 13:552024-05-06اقتصادي

63 پرونده تخلف واحدهای صنفی و غیرصنفی در کردستان تشکیل شد


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 63 پرونده تخلف در بازار استان به ارزش بیش از هفت میلیارد و 300 میلیون ریال تشکیل شد.

- ایسنا/کردستان معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 63 پرونده تخلف در بازار استان به ارزش بیش از هفت میلیارد و 300 میلیون ریال تشکیل شد.

فرزاد سردارزاده امروز دوشنبه 17 اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در یک هفته اخیر 590 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان توسط بازرسان این اداره کل انجام شد.

وی افزود: در نتیجه این بازرسی ها 71 مورد تخلف کشف و در قالب 63 پرونده به ارزش هفت میلیارد و 354 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در این مدت 69 مورد گزارش مردمی ثبت شده است، بیان کرد: بعد از احراز تخلف ناشی از گزارش های مردمی هم 9 پرونده تخلف برای متخلفان تشکیل شد.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می تواند انواع تخلفات مانند گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای متخلف صنفی را به شماره تلفن 124 اعلام کرده و یا با مراجعه به ا


برچسب ها: صنعت، معدن و تجارت - نظارت و بازرسی - کردستان - پرونده تخلف - بازار استان - معاون نظارت - اداره کل
آخرین اخبار سرویس:

63 پرونده تخلف واحدهای صنفی و غیرصنفی در کردستان تشکیل شد

63 پرونده تخلف واحدهای صنفی و غیرصنفی در کردستان تشکیل شد