مطالب مرتبط:
آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می کند
واکسن مرگبار آسترازنکا از بازار جمع شد
واکسن مرگبار آسترازنکا از بازار جمع شد
جمع آوری واکسن آسترازنکا از بازار/ عارضه لخته خون ثابت شد
واکسن های کرونای آسترازنکا جمع آوری شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 19:302024-05-08اقتصادي

آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می کند


شرکت داروسازی انگلیسی آسترازنکا ادعا کرد که واکسن کووید خود به نام واکسیفریا را که یکی از اولین واکسن های تولید شده در زمان شیوع کرونا بود، - به دلایل تجاری و مازاد شدن دوز های به روز شده، لغو کرده است.

پس از اعتراف شرکت آسترازنکا در خصوص عوارض خطرناک واکسن کرونای خود، این شرکت شروع به جمع آوری این واکسن از سراسر دنیا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ شرکت داروسازی انگلیسی آسترازنکا ادعا کرد که واکسن کووید خود به نام واکسیفریا را که یکی از اولین واکسن های تولید شده در زمان شیوع کرونا بود، به دلایل تجاری و مازاد شدن دوز های به روز شده، لغو کرده است.

براساس گزارش النشره، سخنگوی آسترازنکا گفت: با توجه به اینکه از آن زمان (شیوع کرونا) تاکنون واکسن های زیادی برای کووید-19 ساخته شده اند، واکسن های به روز شده مازاد در دسترس هستند، این امر منجر به کاهش تقاضا برای واکسووریا شده است که دیگر توقف تولید شده است.

این امر پس از آن صورت گرفت که آسترازنکا آوریل گذشته برای اولین بار اعتراف کرد که واکسن ضد کروناویروس آن می تواند عوارض جانبی کشنده ای مانند لخته شدن خون را ایجاد کند.

بر اساس آنچه روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش داد، آسترازنکا با شکایت دسته جمعی چند میلیون پوندی از سوی ده ها خانواده که اعلام کردند آنها یا عزیزانشان به دلیل


برچسب ها: آسترازنکا - واکسن - شیوع کرونا - کرونا - داروسازی - شرکت - مازاد
آخرین اخبار سرویس:

آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می کند

آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می کند