موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
تظاهرات کم سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
الجزایر درخواست درخواست بررسی گورهای جمعی غزه را به شورای امنیت داد
یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان چه خبر است؟
صوت | بررسی حدیث عنوان بصری توسط استاد مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) اراک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:102024-05-05سياسي

تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی درگیری نیرو های طالبان با مردم محلی در روستای «قرلق» شهرستان «درایم» ولایت بدخشان بر سر تخریب مزارع خشخاش، - رییس طالبان هیئتی ویژه را برای بررسی روند از بین بردن خشخاش و مشکلات به وجود آمده ناشی از آن در ولایت بدخشان تعیین کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی درگیری نیرو های طالبان با مردم محلی در روستای قرلق شهرستان درایم ولایت بدخشان بر سر تخریب مزارع خشخاش، هبت الله آخندزاده رییس طالبان هیئتی ویژه را برای بررسی روند از بین بردن خشخاش و مشکلات به وجود آمده ناشی از آن در بدخشان تعیین کرد.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان با انتشار این خبر اعلام کرد بر اساس فرمان آخندزاده مبنی بر از بین بردن کشت و قاچاق خشخاش در افغانستان، جلوگیری از کشت خشخاش در تمام این کشور جریان دارد.

وی افزود: در شماری از شهرستان های ولایت بدخشان خشخاش کشت شده و روند از بین بردن آن آغاز شده تا این پدیده ضد بشری و قاچاق آن از بین برده شود و هیچ منطقه از این حکم مستثنی نیست .

مجاهد ادامه داد: متأسفانه شماری از متخلفان به نیرو های امنیتی که مشغول مبارزه با خشخاش هستند، هجوم برده و باعث ایجاد رویداد ناگوار شدند.


برچسب ها: خشخاش - از بین بردن - بدخشان - طالبان - شهرستان - مردم محلی - بین الملل
آخرین اخبار سرویس:

تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان

تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان