مطالب مرتبط:
اجرای 79 پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
بازدید مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام از روند تعمیرات اساسی شرکت
گفت و گوی صمیمانه مدیرعامل شرکت زامیاد با کارکنان خطوط تولید
انتصاب مدیرعامل جدید شرکت گروه ملی فولاد ایران
700 شرکت نیمی از گاز کشور را غیربهینه مصرف می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 22:152024-04-28اقتصادي

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برخی از حقوق مردم ساکن در بافت های فرسوده، خاطرنشان کرد: این شهروندان در وهله اول حق حیات دارند، - مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود ! مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برخی از حقوق مردم ساکن در بافت های فرسوده، خاطرنشان کرد: این شهروندان در وهله اول حق حیات دارند، باید حقوق آنان به رسمیت شناخته شده و به منظور نوسازی واحدهای مسکونی در سکونتگاه های غیررسمی، موانع صدور اسناد مالکیت به منظور فراهم شدن امکان دریافت تسهیلات برطرف شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در ایران 170 هزار هکتار بافت فرسوده، حاشیه ای و تاریخی و بیش از 2 میلیون و 700 هزار سقف لرزان وجود دارد و اگر جریان نوسازی مسکن در بافت های فرسوده کشور شتاب نگیرد، شاهد تکرار فاجعه ای مانند بم خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمد آیینی ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز ملی شوراهای اسلامی که در سالن شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه مردم در بافت فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی حق حیات دارند و جان آن ها در خطر است، گفت: در ایران 170 هزار هکتار بافت فرسوده، حاشیه ای و تاریخی و بیش از 2 میلیون و 700 هزار سقف لرزان وجود دارد.


برچسب ها: شرکت بازآفرینی شهری - شرکت بازآفرینی شهری ایران - بازآفرینی شهری - بازآفرینی - بافت های فرسوده - مدیرعامل - فرسوده
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !