مطالب مرتبط:
برنامه های دهه کرامت در یزد تشریح شد
برنامه های دهه کرامت در شهر سیراف برگزار می شود
اجرای 40 ویژه برنامه دهه کرامت در استان مرکزی
اجرای 300 عنوان برنامه دهه کرامت در ایلام
برگزاری 450 برنامه دهه کرامت در بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 11:302024-05-07ورزشي

برنامه های دهه کرامت تشریح شد


رییس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه کرامت مهمترین برنامه های این دهه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین خداداده در یک نشست خبری اظهار کرد:در حال حاضر بیش از 40 نهاد دینی و مردمی فرهنگی و اجرایی در ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور عضویت دارند که به موازات ستادهای استانی با مدیریت مشترک دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال فعالیت می باشد.

وی ادامه داد:کارگروه حوزه های مقدسه علمیه و هیئت اندیشه ورز با محوریت مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور،کارگروه مساجد و بقاع متبرکه با محوریت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد،کارگروه محتوایی با محوریت آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها،کارگروه بین الملل با محوریت مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و کارگروه بانوان با محوریت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در این ستاد فعال هستند.

حجت الاسلام خداداده ادامه داد: براساس برآوردهای اولیه پیش بینی می شود شاهد اجرای بیش از 120 هزار برنامه، مراسم و فعالیت های فرهنگی، هنری، علمی، اجتماعی، ورزشی و خدماتی با نقش آفرینی بیش از پیش مراکز، تشکل ها و نهادهای مردمی در طول دهه کرامت سال جاری باشیم.


برچسب ها: کارگروه - محوریت - کانون های فرهنگی - دهه کرامت - مرکز مدیریت حوزه های علمیه - سازمان فرهنگ و ارتباطات - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه کرامت تشریح شد

برنامه های دهه کرامت تشریح شد