مطالب مرتبط:
خسارت 300 میلیارد تومانی تگرگ و سیل به کشاورزی سملقان
فرماندار نیشابور: تا کنون هیچ خسارت جانی ناشی از سیل گزارش نشده است| برآورد خسارت 2 هزار و 870 میلیارد ریالی در این شهرستان (27 اردیبهشت 1403)
طوفان و تگرگ 217 میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی میامی زد
پیش بینی احتمال خسارت تگرگ در سمنان / کشاورزان مراقب باشند
سیل 6 هزار میلیارد ریال به کشاورزی خراسان شمالی خسارت زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 10:202024-05-17اقتصادي

خسارت یک هزار و 920 میلیارد ریالی تگرگ و سیل به کشاورزان


بخشدار مرکزی نیشابور از خسارت یک هزار و 920 میلیارد ریالی ناشی از بارش تگرگ و سیل در حوزه کشاورزی و قنوات بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی بخشدار مرکزی نیشابور از خسارت یک هزار و 920 میلیارد ریالی ناشی از بارش تگرگ و سیل در حوزه کشاورزی و قنوات بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

امید آتشی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در بررسی های اولیه کارشناسان جهاد کشاورزی بخش مرکزی تا صبح پنج شنبه 27 اردیبهشت ماه ، 1200 میلیارد ریال به باغات و 670 میلیارد ریال به زراعت و 50 میلیارد ریال به قنوات، خسارت به کشاورزان و باغداران وارد شده است.

بخشدار مرکزی نیشابور حجم و تنوع آسیب های ناشی از بارش تگرگ و باران سهمگین دو روز گذشته را بسیار بالا اعلام کرد و از خسارات 100 درصدی به برخی باغات و مزارع و صیفی کاری ها و همچنین فرونشست زمین، آب افتادگی معابر و منازل، تخریب و ریزش قنوات و.

خبر داد.

وی با بیان اینکه افزایش حجم خسارت ها به بخش کشاورزی پس از بررسی های نهایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این در برخی مناطق شاهد آسیب به زیرساخت ها نظیر خرابی راه های روستایی، قطعی برق، ریزش چاه های آب شرب هستیم آتشی اظهار کرد: متأسفانه در بارش ها و سیلاب اخیر خسارت های بسیاری به کشاورزان و باغداران وارد شده و عملاً دسترنج یک ساله خود را از دست داده


برچسب ها: میلیارد - بخشدار مرکزی - مرکزی - بارش تگرگ - بخش مرکزی - ریال - حوزه کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

خسارت یک هزار و 920 میلیارد ریالی تگرگ و سیل به کشاورزان

خسارت یک هزار و 920 میلیارد ریالی تگرگ و سیل به کشاورزان