مطالب مرتبط:
داستان های گفته نشده در ارباب حلقه های جدید
فیلم جدید ارباب حلقه ها در راه است!
فیلم جدید ارباب حلقه ها در راه است!
امام جمعه قشم: سنگر عفاف و حجاب مورد تهاجم قرار گرفته؛ برای حفظ آن باید آبرو و خون داد/«زن زندگی آزادی» نوک پیکان دشمن برای ضربه به انقلاب است
حفاظت از حشرات، حلقه اصلی زنجیره حفاظت از پرندگان مهاجر در جهان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 13:202024-05-11بين الملل

رد خون روی حلقه ها


حداقل کاری که سازمان های بین المللی ورزش می توانند انجام دهند محرومیت تمام ورزشکاران اسراییل از مسابقات جهانی و المپیک است.

- حداقل کاری که سازمان های بین المللی ورزش می توانند انجام دهند محرومیت تمام ورزشکاران اسراییل از مسابقات جهانی و المپیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وطن امروز در مطلبی چرایی لزوم محرومیت اسراییل از المپیک پاریس را بررسی کرده که در ادامه می توانید بخوانید: تحریم اسراییل در ورزش ابزاری قدرتمند برای محکومیت نسل کشی در فلسطین ؛ این گزارش سایت alkhanadeq برای استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای تحت فشار گذاشتن رژیم صهیونیستی است.

اسراییل در 7 ماه جنگ علیه غزه بیش از 35 هزار فلسطینی را به شهادت رسانده که 70 درصد آنها کودکان و زنان بی دفاع هستند.

رژیم اشغالگر قدس از 7 اکتبر به بعد با یورش به غزه نه تنها کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی را به شهادت رسانده، بلکه بسیاری از ورزشکاران مطرح این کشور قربانی این جنایت اسراییل شده اند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، 183 ورزشکار از آغاز جنگ غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که 83 نفر آنها فوتبالیست بوده اند.

سایت alkhanadeq می نویسد تحریم ورزشی قدرتمندترین ابزار برای فشار به نظام آپارتاید اسراییل است تا جنایت های وحشتناک این رژیم را به دنیا نشان دهد.


برچسب ها: سازمان های بین المللی - اسراییل - ورزش - ورزشکاران - مسابقات جهانی - محرومیت - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

رد خون روی حلقه ها

رد خون روی حلقه ها