مطالب مرتبط:
خدمات رواشناسی زیرپوشش بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت
دستگاه رادیوتراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
پوشش بیمه خدمات روانشناسی و مشاوره توسط بیمه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد
سایه انقراض بر سر لاله های واژگون کهگیلویه و بویراحمد
لزوم احیاء 88 واحد صنعتی و معدنی کهگیلویه و بویراحمد درراستای اجرای شعار سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 10:052024-04-29سياسي

320 جاذبه طبیعی کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرایی از گردشگران


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با 320 جاذبه طبیعی آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی است.

- داخلی و خارجی ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با 320 جاذبه طبیعی آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی است.

سعید طالبی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: حدود 320جاذبه طبیعی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که برای معرفی این ظرفیت واحد فضای مجازی در روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تشکیل شده و بیش از 500دقیقه مستند چند زبانه جهت انتشار در فضای مجازی تهیه و تولید شد.

وی اظهارکرد: معرفی ظرفیت های گردشگری از طریق خبرگزاری های رسمی و رسانه ملی، حضور موثر در نمایشگاه های ملی و بین المللی از جمله نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، برگزاری جشنواره های بومی محلی از جمله جشنواره فرهنگی عشایر، جشنواره برفی، جشنواره غذا، برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی، حضور مستمر در رسانه ملی و برگزاری نشست های خبری با موضوعات معرفی ظرفیت های گردشگری از جمله اقدامات در حوزه معرفی ظرفیت های گردشگری استان با هدف جذب گردشگر بوده است.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه - صنایع دستی و گردشگری - استان
آخرین اخبار سرویس:

320 جاذبه طبیعی کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرایی از گردشگران

320 جاذبه طبیعی کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرایی از گردشگران