مطالب مرتبط:
هشت زندانی قم در دهه کرامت به آغوش خانواده باز خواهند گشت
اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
رهایی گروگان 6 ساله و دستگیری گروگانگیران در هرمزگان
اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته ای را در دستورکار قرار دادیم/ گروسی: باید شرایط را برای بازگشت به برجام تسهیل کنیم
رهایی گروگان 6 ساله و دستگیری گروگانگیران در هرمزگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 18:402024-05-07حوادث

گروگان 6 ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از آزادی پسربچه 6 ساله از چنگال آدم ربایان و بازگشت این کودک به آغوش گرم خانواده اش خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از آزادی پسربچه 6 ساله از چنگال آدم ربایان و بازگشت این کودک به آغوش گرم خانواده اش خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان امروز 18 اردیبهشت در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: ساعت 19:50 عصر روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال خبر آدم ربایی پسر بچه ای 6 ساله از جلوی منزل پدرش در یکی از محلات شهر بندرعباس دریافت شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو 405 نقره ای پسربچه ای 6 ساله به نام “محمد صدیق” را از مقابل منزل پدرش ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

وی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، تحقیقات گسترده ای را آغاز و هویت متهمان را در یکی از استان های همجوار شناسایی کردند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - فرمانده انتظامی - استان هرمزگان - هرمزگان - انتظامی - خانواده - فرمانده
آخرین اخبار سرویس:

گروگان 6 ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت

گروگان 6 ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت