مطالب مرتبط:
کمبود نیروی انسانی از مشکلات اصلی آموزش و پرورش بروجرد است
آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
اخذ مجوز برای استخدام 72 هزار نفر در آموزش و پرورش بی سابقه است
شکایت وزارت آموزش و پرورش از دست اندرکاران یک سریال خانگی
چشم انداز روشنی در برنامه هفتم برای آموزش و پرورش دیده شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 22:052024-05-06اجتماعي

کمبود منابع مالی در آموزش و پرورش از مهمترین چالش هاست


مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در خصوص مهمترین چالش هایی که معلمان با آن مواجه هستند، گفت: با توجه به نیازهایی که از گذشته وجود داشته کماکان کمبود منابع مالی در آموزش و پرورش از جمله مهمترین چالش های ماست.

- ایسنا/خراسان رضوی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در خصوص مهمترین چالش هایی که معلمان با آن مواجه هستند، گفت: با توجه به نیازهایی که از گذشته وجود داشته کماکان کمبود منابع مالی در آموزش و پرورش از جمله مهمترین چالش های ماست.

محمدتقی تقی زاده در گفت وگو با ایسنا در رابطه با اقدامات و برنامه های اداره کل آموزش و پرورش در حوزه آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: از آنجایی که اداره آموزش و پرورش استثنایی به عنوان یک زیر مجموعه از اداره کل آموزش و پرورش است، لذا توجه آموزش وپرورش استان به اداره استثنایی و دانش آموزان به لحاظ حساسیت و شرایطی که دانش آموزان ما با توجه به نیازهایی که این دانش آموزان دارند به مراتب بیشتر است.

وی ادامه داد: آموزش وپرورش استان علاوه بر حوزه نیروی انسانی تمام تلاش خود را در ایجاد بستر لازم برای ایجاد فضای تعلیم و تعلم انجام داده و هر آنچه در توان دارد در رفع نیازهای این دانش آموزان در استان انجام می دهد.


برچسب ها: آموزش و پرورش - آموزش - پرورش - آموزش و پرورش استثنایی - اداره کل آموزش و پرورش - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان
آخرین اخبار سرویس:

کمبود منابع مالی در آموزش و پرورش از مهمترین چالش هاست

کمبود منابع مالی در آموزش و پرورش از مهمترین چالش هاست