مطالب مرتبط:
برگزاری 6 نشست تخصصی با 26 سخنرانی در روز نخست پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع)
تصاویر/ برگزاری همایش تفرش جوان بمان
برگزاری تور راهیان پیشرفت در دانشگاه های لرستان
برگزاری جشن بزرگ دختران مقاومت در مشهد
برگزاری 6 نشست تخصصی با 26 سخنرانی در روز نخست پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 15:452024-05-14پزشكي

برگزاری گرامیداشت روز ماما در بوشهر


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نیروی انسانی یکی از مؤثرترین و کارآمدترین بخش ها در ارائه خدمت به مردم بوده و بدون نیروی انسانی متخصص و مجرب هرگز نمی توانیم خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نیروی انسانی یکی از مؤثرترین و کارآمدترین بخش ها در ارائه خدمت به مردم بوده و بدون نیروی انسانی متخصص و مجرب هرگز نمی توانیم خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

دکتر حسن ملکی زاده در آیین گرامیداشت روز جهانی ماما گفت: دانشجویانی که در دانشکده پرستاری و مامایی تحصیل کرده و وارد بازار کار می شوند متبحر، متخصص، دلسوز و توانمند هستند.

وی ضمن تبریک روز ماما افزود: یکی از دغدغه هایی که در حوزه مامایی وجود داشته بحث بازار کار بوده و اکنون یکی از اتفاقات خوبی که افتاده اجرای طرح سلامت خانواده بوده که باعث می شود بتوانیم به میزان زیادی نیروی مامایی در طرح سلامت خانواده جذب کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: نقش مامایی در قانون تعالی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بسیار مهم بوده و باید تلاش کنیم ماماها ظرفیتی بهینه برای ترویج فرهنگ افزایش جمعیت داشته زیرا ذره ذره تلاشی که ماماها می کنند می تواند در ترغیب مادران این سرزمین اثرگذار باشد.


برچسب ها: نیروی انسانی - دانشگاه علوم پزشکی بوشهر - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - نیروی - ماما - رییس دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گرامیداشت روز ماما در بوشهر

برگزاری گرامیداشت روز ماما در بوشهر