مطالب مرتبط:
رییس سازمان نظام پزشکی: فشار کاری زیاد نقش مهمی در خودکشی پزشکان دارد/ پدیده خشونت علیه کادر درمان از سوی همراهان بیمار را شاهد هستیم/ پرونده دکتر بخشی را به سازمان بازرسی ارسال کردیم
بانک رفاه مالک بخشی از سهام پرسپولیس شد
بخشی از مطالبات دستیار اسپانیایی نکونام پرداخت شد
بخشی زاده: لطفا مصاحبه را قطع کنید!
استاندار خراسان شمالی با خانواده مرحوم عیسی بخشی دیدار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 13:302024-05-09سياسي

هویت بخشی و برندسازی در حوزه زیباسازی شهری مورد توجه قرار گیرد


نایب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل از دستگاه های ذیربط خواست هویت بخشی و برندسازی در حوزه زیباسازی شهری مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/اردبیل نایب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل از دستگاه های ذیربط خواست هویت بخشی و برندسازی در حوزه زیباسازی شهری مورد توجه قرار گیرد.

بهزاد عباسزاده 20 اردیبهشت در جلسه کمیسیون زیباسازی شورای شهر اردبیل گفت: از آنجایی که فضای شهری و زیبایی محلات و کوچه ها در رفتار نگرش شهروندان تأثیرگذار است، فلذا دغدغه این است تا فضای شهری به نحوی باشد تا حس آرامش به شهروندان انتقال یابد.

وی با تأکید بر اینکه تا انتهای این دوره از شورا بایستی طرح جامع زیباسازی شهری به مرحله اجرایی برسد، افزود: متأسفانه در شهر اردبیل تصمیمات انجام شده در حوزه زیباسازی بصورت جزیره ای است و باید این رویکرد حذف شود.

نایب رییس شورای شهر اردبیل ادامه داد: شایسته است در زیباسازی فضای شهری از صاحبان ایده و فکر بهره بگیریم و با استفاده از یک سند بالادستی از تصمیمات خلق الساعه در اجرای یک طرح جلوگیری کنیم.

عباس زاده با تأکید بر تلاش بر برندسازی و هویت بخشی به شهر اردبیل و داشتن یک نماد خاص گفت: امیدواریم با اهتمام مدیران در حوزه برندسازی نیز گام هایی برداریم.


برچسب ها: زیباسازی شهری - زیباسازی - شهر اردبیل - شورای اسلامی شهر اردبیل - رییس شورای اسلامی شهر - اردبیل - شورای شهر اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

هویت بخشی و برندسازی در حوزه زیباسازی شهری مورد توجه قرار گیرد

هویت بخشی و برندسازی در حوزه زیباسازی شهری مورد توجه قرار گیرد