مطالب مرتبط:
دیدار و رایزنی سالیوان و نتانیاهو با محوریت دستیابی به توافق عادی سازی روابط با ریاض
دیدار مشاور امنیت ملی آمریکا و نتانیاهو در سرزمین های اشغالی
نتانیاهو مانع دیدار روسای موساد و شاباک با مسوولان آمریکایی شد
گفت وگوی نتانیاهو و جیک سالیوان
گمانه زنی ها درباره مذاکرات ایران و آمریکا؛ توافق جدید در راه است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 10:502024-05-20بين الملل

دیدار سالیوان و نتانیاهو با محوریت دستیابی به توافق عادی سازی روابط با ریاض


مشاور امنیت ملی آمریکا درجریان دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بررسی احتمال دستیابی به توافق عادی سازی روابط میان تل آویو و ریاض پرداخت.

- مشاور امنیت ملی آمریکا درجریان دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بررسی احتمال دستیابی به توافق عادی سازی روابط میان تل آویو و ریاض پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های عبری زبان گزارش دادند جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه وارد اراضی اشغالی شد و سفر خود را با دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی آغاز کرد.

براساس گزارش روسیا الیوم، کاخ سفید با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سالیوان از نتانیاهو خواست عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه با استراتژی سیاسی برای آینده فلسطین همراه باشد.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان هاآرتص با انتشار گزارشی نوشت دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در ازای پیشبرد اقدامات رژیم صهیونیستی برای آرام کردن اوضاع در غزه، تلاش می کند تا شتاب پرونده عادی سازی روابط میان عربستان و اسراییل را حفظ کند.

پایگاه خبری آکسیوس نیز گزارش داد به رغم شانس اندک دستیابی به این توافق بزرگ با تل آویو در حال حاضر، ایالات متحده به تلاش و فعالیت خود درخصوص پیشنویس توافقنامه دفاعی میان عربستان و آمریکا ادامه می دهد و آن شامل حمایت آمریکا از برنامه


برچسب ها: نخست وزیر رژیم صهیونیستی - مشاور امنیت ملی آمریکا - رژیم صهیونیستی - مشاور امنیت ملی - عادی سازی روابط - صهیونیستی - نخست وزیر
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سالیوان و نتانیاهو با محوریت دستیابی به توافق عادی سازی روابط با ریاض

دیدار سالیوان و نتانیاهو با محوریت دستیابی به توافق عادی سازی روابط با ریاض