مطالب مرتبط:
هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
روسیه هشدار داد/ بازی خطرناک استقرار تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
روسیه هشدار داد/ بازی خطرناک استقرار تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
رییس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 ساعت 19:302024-04-26بين الملل

زاخارووا: بازدارندگی هسته ای روسیه جای تردید ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد که میزان خطرات هسته ای در جهان به دلیل سیاست مخرب غرب به طور جدی افزایش یافته است.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که سیاست های غرب باعث شده خطرات هسته ای در دنیا افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد که میزان خطرات هسته ای در جهان به دلیل سیاست مخرب غرب به طور جدی افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای تاکید کرد: متأسفانه در حال حاضر در نتیجه سیاست مخرب غرب، سطح خطر هسته ای به طور جدی افزایش یافته است.

زاخارووا در این بیانیه افزود که مسکو به آمریکا و ناتو درباره پیامد های فاجعه بار احتمالی این رویکرد، که با هدف تضعیف امنیت روسیه دنبال می شود، هشدار داده است.

دیپلمات ارشد روس متذکر شد که اثربخشی بازدارندگی هسته ای روسیه در سطح لازم و کافی تضمین شده است و نباید کوچک ترین تردیدی در این باره کرد.


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه روسیه - سخنگوی وزارت - وزارت امور خارجه - هسته ای - زاخارووا - روسیه
آخرین اخبار سرویس:

زاخارووا: بازدارندگی هسته ای روسیه جای تردید ندارد

زاخارووا: بازدارندگی هسته ای روسیه جای تردید ندارد